min nya bil med över 400hk

• Thread starter Thread starter *DIABLO*
  • Start date Start date
triple skrev:
Måste ju bara klaga lite när du har så fin bil ;)

Nej vad skall man med kamera till? går ju inte att köra ju!
Men 400hk är det inte original va?! Vad är gjort?

P.S. När du är och kör hoj kan jag kolla till bilen åt dig lite :7peta

bilen har 2st chip + sportavgassystem, ser att du bor i göteborg, köpte bilen från en kille i göteborg

Gött att du valde gul istället för röd... sjukt fin bil med sjukt fin färg :banana

en polare till mig i USA har en sån med 700 hp i. går skapligt :crash
As fin bil. grattis! :tummenupp :Bugar

Grattis till en fet kärra! Rätt färgval blev det! :banana

Förövrigt är det trist att det inte kan skapas en sånhär tråd förren kommentarer öses över som "Hur mycket pengar har du?" "Vad gör du för något?"
Se till att skaffa er en bra utbildning och välavlönat jobb ni trivs med så slipper ni gå runt avundsjuka på folk. Att överhuvud taget säga "Sån kommer jag aldrig ha råd med" måste ju kännas otroligt tråkigt. Sätt upp realistiska mål och klara av dom så har ni snart sakerna ni en gång drömt om! Cashen kommer inte i fickan utan jobb och målmedvetenhet.
Sen handlar inte allt om pengar... :hej

/Informer

Ursäkta min okunnighet, men jag är värdelös på bilar :):

Vad är det för bil? En corvette?

Så du fick köpt den så snabbt? Jättegrattis till en störtskön bil!
400 hästar säger du? Hrmpppff... Får ta och vässa min gammel-Vette en del i vinter då så man inte blir helt avhängd ;)

BigKay skrev:

Förövrigt är det trist att det inte kan skapas en sånhär tråd förren kommentarer öses över som "Hur mycket pengar har du?" "Vad gör du för något?"
Se till att skaffa er en bra utbildning och välavlönat jobb ni trivs med så slipper ni gå runt avundsjuka på folk. Att överhuvud taget säga "Sån kommer jag aldrig ha råd med" måste ju kännas otroligt tråkigt. Sätt upp realistiska mål och klara av dom så har ni snart sakerna ni en gång drömt om! Cashen kommer inte i fickan utan jobb och målmedvetenhet.

/Informer

Ursäkta att jag spammar sönder en tråd om en sjukt snygg bil, men det är inte så lätt att få en bra utbildning, bra jobb och tjäna mycket pengar alla gånger! Sedan behöver man inte gå runt och vara avundsjuk heller, även om livet är rätt orättvist.

/En som tjänar mer än dom flesta för att han hade tur att det han kan betalar bra

Löjligt... Varför köpte du en sån bil??? :dummer
Den är säker tråkig...... slö...... löjlig.... och alldeles... alldeles..... alldeles underbar :kär

Fan va snygg... :tummenupp

Skoja du kan få mycket :tuttar :slicka med den :banana

Men kör nu inte som jag... Då går det alldeles för långsamt :D

Det är sånt som får en att fundera på varför man köpte en Toyota :huvet :fatta!

vad är det för mods gjort på den för att nå över 400 hk? (edit: läste tråden lite noggrannare)
den där gula färgen är grymt snygg på Corvetten, passar jäkligt bra :)
satt och torrbröt i en likadan härom dagen faktiskt.

BigKay skrev:

/Informer

Det är ju bara att gå till banken och låna. Räntan är inte så helvetes farlig nu för tiden.

Men det klart, vill man hellre spara pengar i 10 år för att kunna köpa något roligt så får man ju göra det. :huvet

Klart fin bil.
Har du den som bruksbil?

Man mår inte bra av att leva på existensminimum hela tiden. Ibland är det skönt att kunna unna sig nåt extra.

Jag tror jag vill ha en Peugeot 206cc GTI till sommaren =P

750RR

grymt skön kärra, kusinen min har en sån åxå. går väldigt cleant!

Last edited:
Hmmm... Om jag känner igen regskylten rätt så såg man bilen lite gömd parkerad utanför en festlokal i lördags...

Xerious skrev:
Hmmm... Om jag känner igen regskylten rätt så såg man bilen lite gömd parkerad utanför en festlokal i lördags...

de stämmer bra, va du där eller

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...