min nya bil med över 400hk

  • Thread starter Thread starter *DIABLO*
  • Start date Start date
Nice car

Säg till när bilen behöver en tuff snygg tjej som verkligen kan framföra bilen, då ställer jag upp utan tvekan :)
 
Grattis till en schysst kärra!

Älskar motorn och automaten är oxå fin (som det var i den bil jag hade lånat), även om jag föredrar manuell. Lite nervös i höga farter då den verkar bli väl lätt i fram, men det kan man leva med.

Åkte 270km/h, nercabbat, med sidorutorna nere och långhårig tjej i passagerar sätet, såg inte mycket av henne för allt hår! :D

/R
 
Liwa1 skrev:
Nice car

Säg till när bilen behöver en tuff snygg tjej som verkligen kan framföra bilen, då ställer jag upp utan tvekan :)
Jag behöver en tuff snygg tjej :tuttar de e bara pma :öl
 
triple skrev:
Om du har råd med detta bör du ha råd att köpa en bättre kamera också :arsele

:yoparty haha helt jävla sant :tuttar

JAG VILL OCKSÅ HA EN SÅN DÄR JÄVLA KÄRRA!!! Har knappt råd o lacka om kåporna till min... ska gifta mig rik, med tanke på att jag inte kommer få ett fett jobb :D
 
Last edited:
Esquina skrev:
Du lär inte ha några som helst problem med den där bilen om du inte ser allt för jävlig ut ;) :D
hahhaha de va ett skämt har redan världens bästa tjej :arsele
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top