Min katt blev överkörd i dag....

Det var absolut inte min meing att vara "elak" som du utrycker det.
"Katter är ett bra mkt mindre problem än hybris bland hojåkare." Jo det stämmer nog! Du rockar! :Bugar Det var ju olyckligt, detta iaf! Förlåt så mkt jag är ingen okänslig katthatare. Men jag har en otroligt stark fallenhet för att skapa debatt :3freak Ibland blir det fel!

(Men ditt moralsnack kan du spara te nån som bryr sig! Behöver jag privat lektioner så går jag till nån annan!)

/Mar

tobbeviking skrev:
Nej det är ju inte ett skit kul att bromsa omkull hojen oavsett anledning.
Katter är ett bra mkt mindre problem än hybris bland hojåkare.
Så att önska en utrensning bland katter i en tråd där en person visar uppriktig sorg för sitt älskade husdjur är bara okänsligt och elakt.
Så håll du dig på en högre nivå om du själv önskar bli bemött på ett sånt sätt.
Som man bemöter andra blir man själv bemött som det heter.....
//Tobbe

Mar skrev:
Det var absolut inte min meing att vara "elak" som du utrycker det.
"Katter är ett bra mkt mindre problem än hybris bland hojåkare." Jo det stämmer nog! Du rockar! :Bugar Det var ju olyckligt, detta iaf! Förlåt så mkt jag är ingen okänslig katthatare. Men jag har en otroligt stark fallenhet för att skapa debatt :3freak Ibland blir det fel!

(Men ditt moralsnack kan du spara te nån som bryr sig! Behöver jag privat lektioner så går jag till nån annan!)

/Mar
Eftersom du är en debattsökande person så borde du inte ha ngt problem med reaktioner på det du säger.
Men denna tråden tycker inte jag lämpar sig för en debatt angående katters vara eller inte, det är sorgligt när människor inte kan hålla igen med sitt i detta fall agg mot katter när en familj precis mist sin vän.
//Tobbe

Shit vad hemskt. Blir riktigt berörd av det du skriver. Alltid varit djurvän.

Om något skulle hända med mina små kattflickor vet jag inte vad jag skulle göra..

:notme :felämne

tobbeviking skrev:
Eftersom du är en debattsökande person så borde du inte ha ngt problem med reaktioner på det du säger.
Men denna tråden tycker inte jag lämpar sig för en debatt angående katters vara eller inte, det är sorgligt när människor inte kan hålla igen med sitt i detta fall agg mot katter när en familj precis mist sin vän.
//Tobbe

Kattbegravning(några dagar efter hans död)

Vi har haft begravning och katten ligger på värdlens vackraste plats....högt och vackert bland ekträd.Han ligger inte själv ,sedan innan ligger 2hundar och en katt på denna plats.Som mina föräldrar ägt.På våren så blommar det blåsippor och vitsippor....sedan kommer gullvivor.På sommaren blommar smultronen och som sedan färgar platsen röda av bär.Begravningen va fin med sång och bibelläsning och diktläsning.Sedan reste vi en gravsten med med våran väns namn"FINDUS"och planterade en ljung och tände ett ljus.Så nu finns våran vän i himmelen och i vårat hjärta.....och på det vackraste platsen på jorden. :katt :angel

För 11år sen blev jag tvungen att avliva min katt - en upplevelse man skulle kunnat vara utan...

Nu har jag blivit med katt igen - ett 2 årigt monster från ett katthem som dessutom har en extra feature: papperstugg...

Bifogat

• papperstugg.jpg
    papperstugg.jpg
    27.7 KB · Visningar: 35
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back