Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
A-star skrev:Våran katt "Findus"hade både halsband med telefon nr. och så va han Id-märkt i örat.Fattar inte hur man bara kan köra på en katt och bara åka därifrån.Jag tänker oxå på om han låg och plågades ihjäl innan han dog.....eller dog han på en gång.Jag har så dåligt smavete att han va utekatt....men han älskade att va ute och busa(han hade inte trivts att va inne katt).Och så fattar jag inte varför han va vid vägen....brukade alltid va typ runt kvateret.Våran andra katt "Rally" är 12 år och är bara runt huset och kollar lite.Många tankar som snurrar i huvudet.![]()
A-star skrev:Våran katt "Findus"hade både halsband med telefon nr. och så va han Id-märkt i örat.Fattar inte hur man bara kan köra på en katt och bara åka därifrån.Jag tänker oxå på om han låg och plågades ihjäl innan han dog.....eller dog han på en gång.Jag har så dåligt smavete att han va utekatt....men han älskade att va ute och busa(han hade inte trivts att va inne katt).Och så fattar jag inte varför han va vid vägen....brukade alltid va typ runt kvateret.Våran andra katt "Rally" är 12 år och är bara runt huset och kollar lite.Många tankar som snurrar i huvudet.![]()
Swedie skrev:En gång hade "jag" (familjen) 4 katter. 2 överkörda, 1 sprang bort, 1 gavs bort för att den sket diare på väggen o klöstes. Tror det var nått sånt.
I like pussy!
Mar skrev:Okey , katter i all ära. Men skulle inte vara så glad om en katt sprang ut framför hojen så man fick lägga den fint efter backen! Det är ju ett av alla de djur man e rädd för när man e ute å kör hoj!
Så jag skulle hellst se lite utränsning! (av hemlösa katter)![]()
Men alltid trist när nått man står nära dör dock!![]()
/M
anja skrev:fint skrivet, fucko.
Instämmer!The_FacultyGirl skrev:Alltid trist när ett djur avlider![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten