Min iPhone-hållare blev stulen på jobbet:p

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Blev av med inehållet till min iphone hållare så nu är den värdelös. Detta va på mc parkeringen till volvo pv. Man kan undra va fan dom skal med den till! Hoppas innerligen att det inte va nån av dom andra mc:na som stog där som tog den. Kan man inte köpa en egen iphone hållare för 160:- så ska man antagligen inte ha nån mc heller!

Äh, fäll upp fotpinnarna och sluta lipa nu :krama

Se möjligheterna i stölden. Någon har sett Din byggtråd och tyckte att funktionen var ultimat.
Deala med en kinesisk tillverkare, sälj på ebay, tjäna storkovan och sträva mot världsherravälde.
När Du fått det, köp Skövde och bura in alla. Vips så är tjuven fast.
Masterplan.

Äh, fäll upp fotpinnarna och sluta lipa nu :krama

Lipa vette fan om det e rätt ord men.till skillnad från vissa andra så kan jag köpa mina grejer själv o behöver inte ta grejer som inte är mina! Vare sig det e grejer av lågt eller högt värde. Tyckte bara det va tråkigt när man lagt ner lite tid på fixa till skiten.

Lipa vette fan om det e rätt ord men.till skillnad från vissa andra så kan jag köpa mina grejer själv o behöver inte ta grejer som inte är mina! Vare sig det e grejer av lågt eller högt värde. Tyckte bara det va tråkigt när man lagt ner lite tid på fixa till skiten.

Låter i mina öron väldigt oekonomiskt!

Låter i mina öron väldigt oekonomiskt!

Klart det e oekonomiskt men va tycker du då att man ska skita i att köpa prylar för att man "kan" bli av me dom:p nee man mär sig av sina misstag. Som
I mitt fall blir o inte lämna kvar den på hojen;)

Trist...
Tror dock att den fortf är sänkt till 99spänn på Kjell!

Ok.. Har du en från kjell? Ville färna veta hur infästningen på balsidan ser ut? Har ju kvar mitt fäste som jag jorde till hojen. Tänkte om den kunde passa till deras.

Nej, skoja bara. Det är trist med folk som inte kan det där med ditt och mitt. Hur värt kan det vara att sno en grej för 100 spänn? Skulle betala rätt mycket mer för att slippa pinsamheten när man blir upptäckt.

Jepp jag har en sån.
Har inte hojen i närheten nu men jag kan försöka fota den vid tillfälle.
Annars finns det en tråd om denna hållare under tillbehörs delen och fär finns det en del bilder!

/Jonas

Bara wt som har iphone, klart dom inte har råd till en hållare när dom låst hela sina lön till avbetalningar på nya telefoner och annan skit. Men sluta lipa, och var glad att dom inte snodde hela hojen.

Dom stal backspeglarna från min bil förra året. Antagligen har den nu blivit så gammal att dom körs av trash som inte kan köpa egna delar.

Nej, skoja bara. Det är trist med folk som inte kan det där med ditt och mitt. Hur värt kan det vara att sno en grej för 100 spänn? Skulle betala rätt mycket mer för att slippa pinsamheten när man blir upptäckt.

Det är värt ganska precis 100 spänn :krama

Gör det svenskaste av allt och sätt en arg lapp på hojen där du länkar (QR-Code) till tråden här på SH samt förklarar det ringa värdet av hållaren och hur DJ*LA upprörd du är över att folk inte kan hålla fingrarna i styr.

(Och ja det är djävla lågt att stjäla andras saker :) )

Har redan släppt det nu. Beställt ny;) som nån skrev ska jag va glad att inte hela hojen blev snodd.. Ja det får jag väl va. Men det e grymt onödigt endå.

Jag blev av med mätaren till motarden för några år sedan. Tänkte samma sak: vem fan plockar en beggad mätare till en hoj?! Dessutom med ett redigt märke i displayen och trasiga fästen efter att jag slagit över framåt en gång.
Finns folk till allt...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...