Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som bilplåtis så kan säga dig att bärgaren kör ingen bil eller mc till verkstan, om dom anser att den är i för dåligt skick!
Det blir lätt så när bitterfittor skriver av sig sina aggresioner på internet.
ehhhh va? Det bärgaren gör är att han kör fordonet till en uppställningsplats(som troligtvis i trådskaparens fall är Håga industriområde där bärgarna(assistanskåren/Södertörns bilbärgning utgår ifrån,alternativt till skroten... Lite är beroende på vad som har hänt och under vilka omständigheter(Kan behövas göra en teknisk undersökning) En hoj blir ganska lätt skrot vid vurpa som sagt, och reparationskostnaderna överstiger oftast cykelns värde.Det gäller att vurpa när man har en kamrat med sig som kan fixa riktig bärgning alltså?
Eller hoppas att bärgaren inte anser att min hoj inte är i för dåligt skick!![]()
Jag betalar också skatt och försäkring på min hoj men jag kraschar inte under mina Isle Of Man körningar på annan ort för när man då gör detta har man nämligen misslyckats och de som då bor på denna sträcka t ex kallad slingerbulten och är trötta på den privata mc parodin får ju mycket riktigt rätt i att hojåkare inte kan framföra sina fordon säkert.Hoppas du inte slog dig för mycket och att du snart är tillbaka bakom styret.![]()
Självinsikt, kudos !
Ganska ironiskt att just DU ber andra dela upp texten i stycken.
Edit: Pucktvåa, men det måste fan påpekas igen.
You tell me, inte jag som startade denna tråden iaf..Men ramlar gör man väl inte på en hoj ;-)
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |