Min hoj går skit!

Ska finnas nån firma som heter typ Nicasilproffsen/Nicasilexperterna eller något sånt, dom löser det på några veckor för 1900 om jag inte minns fel. Då skickar dom alltså cylindern direkt till utlandet.

1300kr för att vara med i en samskickning, fast då tar det ju längre tid

Anton_Ljunghusen skrev:
Ska finnas nån firma som heter typ Nicasilproffsen/Nicasilexperterna eller något sånt, dom löser det på några veckor för 1900 om jag inte minns fel. Då skickar dom alltså cylindern direkt till utlandet.

1300kr för att vara med i en samskickning, fast då tar det ju längre tid
Tack.....men du vet inte var man får reda deras adress elr liknande...nicasilproffsen.se elr nått...kanske är de...hehe ska testa....

zpeppy skrev:
Tack.....men du vet inte var man får reda deras adress elr liknande...nicasilproffsen.se elr nått...kanske är de...hehe ska testa....

Det va derasnamn.se, stod i nån killes signatur i racingforumet .. läste för ett tag sen

Googlade lite men hittade inget, tyvär
Lägg upp en tråd i 2-tforumet kankse

Jag behöver med om nicasil behandla min. Någon som har hittat någon som har bra pris??

Alex.J skrev:
Jag behöver med om nicasil behandla min. Någon som har hittat någon som har bra pris??

I England och italien tror jag det var :confused: som dom håller på med sånt... är tydligen för starkt för att få hålla på med i sverige :hihi

edit den här killen håller på att skicka i väg cylindrar till england har en serigös firma och kan ordna allt!

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=7981

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...