Min hoj går skit!

Ska finnas nån firma som heter typ Nicasilproffsen/Nicasilexperterna eller något sånt, dom löser det på några veckor för 1900 om jag inte minns fel. Då skickar dom alltså cylindern direkt till utlandet.

1300kr för att vara med i en samskickning, fast då tar det ju längre tid

Anton_Ljunghusen skrev:
Ska finnas nån firma som heter typ Nicasilproffsen/Nicasilexperterna eller något sånt, dom löser det på några veckor för 1900 om jag inte minns fel. Då skickar dom alltså cylindern direkt till utlandet.

1300kr för att vara med i en samskickning, fast då tar det ju längre tid
Tack.....men du vet inte var man får reda deras adress elr liknande...nicasilproffsen.se elr nått...kanske är de...hehe ska testa....

zpeppy skrev:
Tack.....men du vet inte var man får reda deras adress elr liknande...nicasilproffsen.se elr nått...kanske är de...hehe ska testa....

Det va derasnamn.se, stod i nån killes signatur i racingforumet .. läste för ett tag sen

Googlade lite men hittade inget, tyvär
Lägg upp en tråd i 2-tforumet kankse

Jag behöver med om nicasil behandla min. Någon som har hittat någon som har bra pris??

Alex.J skrev:
Jag behöver med om nicasil behandla min. Någon som har hittat någon som har bra pris??

I England och italien tror jag det var :confused: som dom håller på med sånt... är tydligen för starkt för att få hålla på med i sverige :hihi

edit den här killen håller på att skicka i väg cylindrar till england har en serigös firma och kan ordna allt!

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=7981

Last edited:
Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back