Min hoj går skit!

Ska finnas nån firma som heter typ Nicasilproffsen/Nicasilexperterna eller något sånt, dom löser det på några veckor för 1900 om jag inte minns fel. Då skickar dom alltså cylindern direkt till utlandet.

1300kr för att vara med i en samskickning, fast då tar det ju längre tid

Anton_Ljunghusen skrev:
Ska finnas nån firma som heter typ Nicasilproffsen/Nicasilexperterna eller något sånt, dom löser det på några veckor för 1900 om jag inte minns fel. Då skickar dom alltså cylindern direkt till utlandet.

1300kr för att vara med i en samskickning, fast då tar det ju längre tid
Tack.....men du vet inte var man får reda deras adress elr liknande...nicasilproffsen.se elr nått...kanske är de...hehe ska testa....

zpeppy skrev:
Tack.....men du vet inte var man får reda deras adress elr liknande...nicasilproffsen.se elr nått...kanske är de...hehe ska testa....

Det va derasnamn.se, stod i nån killes signatur i racingforumet .. läste för ett tag sen

Googlade lite men hittade inget, tyvär
Lägg upp en tråd i 2-tforumet kankse

Jag behöver med om nicasil behandla min. Någon som har hittat någon som har bra pris??

Alex.J skrev:
Jag behöver med om nicasil behandla min. Någon som har hittat någon som har bra pris??

I England och italien tror jag det var :confused: som dom håller på med sånt... är tydligen för starkt för att få hålla på med i sverige :hihi

edit den här killen håller på att skicka i väg cylindrar till england har en serigös firma och kan ordna allt!

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=7981

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back