Min hoj är stulen!

t-rex skrev:
DEN annonsen var inte kvar länge innan den blev raderad. Kanske tipsa om intressanta utflyktsmål under kvällen? Jag menar, det är väl ett fint hojväder. En 20-30 hojar kan ni väl få ihop för en liten tur i goda vänners lag?
Annonsen är kvar var lite fel på länken bara.
http://www2.blocket.se/view/2452085.htm
Därmed inget sagt om att det skulle ha någonting med stölden att göra.
Lynchmob-tänkade brukar skapa mer problem än det löser.

No1 skrev:
Jönköpings län:

SNH083 DERBI PREDATOR LC Jönköpings län 2004-04-19

TAZ439 JINCHENG JC 50Q-7 Jönköpings län 2004-04-12

EGJ186 SUZUKI GSX-R750 Jönköpings län 2004-04-01

THC366 YAMAHA XQ150 MAXTE Jönköpings län 2004-04-20

No1...

Tack!

No1 skrev:
Istället för att skriva saker som är riktigt OLD NEWS och dessutom INTE sanningsenliga för att synas här på forumet så ger jag dig tillåtelse att skriva mitt namn rakt ut, Fürstenhoff Patrik, alias No1 på detta forum!!!

Lada i Huddinge med en drös av hojar??? Skriv en roman i stället... :kocko

Med vänliga hälsningar,
killen med det Tysk klingande namnet...

Ok ,,,som sagt så nämner jag inga namn men varför känner du dig träffad??? Finns ju tusentals personer med tyska namn här i Sthlm eller hur?
För det tredje så e det inga rykten utan i allra högsta grad sanning då en av mina bästa polare blev av med sin Fireblade sommaren -94. Taxi chaffis som han var satte han sig på span efter den här killen o mycket riktigt efter en vecka så fick han napp o sen om det var en lada,garage eller källare låter jag va osagt men man fann en massa ramar o andra mc-delar o hans Blade förståss.
mvh Danne

Last edited:
No1 skrev:
SVEMO's kontrolsystem är tyvärr ett stort skämt!!!

...

Skulle med andra ord INTE bli förvånad om det vid en deltävling i RR kom fram både det ena och det andra om Larmtjänst dök upp...

No1...
Förbannat synd, trodde dom kollade upp allt ordentligt när man skickade in MCID-handlingarna. Fattar inte att Svemo inte tar tag i det här o verkligen gör sitt yttersta för att se till att stulna prylar inte dyker upp i någon gren dom ansvarar för.

No1 skrev:
Varför jag känner mig träffad???

Som dom flesta vet så har mitt liv inte alltid sett ut som det gör i dag och pga mitt tidigare liv så får jag dagligen, och antagligen kommer jag även i all framtid att få kämpa mot alla rykten som sprids så fort som någonting händer runt om i Sverige...

Men som du säger så verkar det tydligen finnas fler personer som har ett Tysk klingande namn och som tydligen varit inblandad i din kompis försvunna Fireblade under -94...

Du ser vad världen är liten... ;)

No1...

Oki I get it :hihi

Gr

No1 skrev:
Varför jag känner mig träffad???

Som dom flesta vet så har mitt liv inte alltid sett ut som det gör i dag och pga mitt tidigare liv så får jag dagligen, och antagligen kommer jag även i all framtid att få kämpa mot alla rykten som sprids så fort som någonting händer runt om i Sverige...

Men som du säger så verkar det tydligen finnas fler personer som har ett Tysk klingande namn och som tydligen varit inblandad i din kompis försvunna Fireblade under -94...

Du ser vad världen är liten... ;)

No1...

hej nr1 de kan inte vara så att du ibland kör med helt svart hoj o svart utrustning o finns på film??? mvh dukeIIfbg
ps om du är den ja med ganska stor säkerhet tror att du är så kör du som en gud!! ds

dukeIIfbg skrev:
hej nr1 de kan inte vara så att du ibland kör med helt svart hoj o svart utrustning o finns på film??? mvh dukeIIfbg
ps om du är den ja med ganska stor säkerhet tror att du är så kör du som en gud!! ds

GhostRider är en myt, har du inte sett filmen?

//@

Last edited:
dukeIIfbg skrev:

Nänänä....

Det är jag som har en svart hoj och kör som en gud!

Så de så! :7peta

Kamikaze kid skrev:
Nänänä....

Det är jag som har en svart hoj och kör som en gud!

Så de så! :7peta

Var det inte du som blev omkörd av en Puch eller har jag fel? :D

Henkka skrev:
Var det inte du som blev omkörd av en Puch eller har jag fel? :D

Hörru lägg dig inte i dethär hörru!!!

Det där är bara en myt och förtal! :gnissla

Vänta du bara till Finnen mappat till eländet så ska jag visa Puch killen så hatten blåser av! :fatta!

Freppa

Hade du några "unika" delar, märkningar på hojen mm? Lite vagt kännetecken "gixxerdelar"...

Last edited:
Tyvärr finns det inte så myck det unika delar på den.

Det sitter ett Yoshi helsystem men med TRS, inte TriOval burken (TRS är den amerikanska varianten, TriOval den Japanska). Det står TRS på den. Den hade gått dryga 600 mil. Det satt Pirelli Dragon Supercorsa däck (180 bak) på den där bakdäcket är ruggat på höger sida efter Sviestadturné.

Observera att jag höjt hittelönen till 15000 spänn. Då vill jag ha personen bakom stölden.

Sedan bör ni vara försiktiga med att länka till Blocket-annonser. Killen i länken som nämndes tidigare har en silver 03:a. Det är en orginalfärg för er som inte visste det.

/Freppa

Tyvärr finns det inte så myck det unika delar på den.

Det sitter ett Yoshi helsystem men med TRS, inte TriOval burken (TRS är den amerikanska varianten, TriOval den Japanska). Det står TRS på den. Den hade gått dryga 600 mil. Det satt Pirelli Dragon Supercorsa däck (180 bak) på den där bakdäcket är ruggat på höger sida efter Sviestadturné.

Observera att jag höjt hittelönen till 15000 spänn. Då vill jag ha personen bakom stölden.

Sedan bör ni vara försiktiga med att länka till Blocket-annonser. Killen i länken som nämndes tidigare har en silver 03:a. Det är en orginalfärg för er som inte visste det.

/Freppa

Freppa, lider med dig! Om Oljekyld vill dra med dig på en vårsväng och saknaden av hoj blir allt för påtagande så hör av dig, du får gärna låna mitt blåjärn. Inte samma finess som med din R-1000 men den finns ju i alla fall.

Teo: Tack för erbjudandet. Med min nuvarande tur så skulle jag säkert krasha hojen, men det värmer att du erbjuder din pärla

/Freppa

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back