Thundercat skrev:Vilken annons var inte kvar länge?![]()
Tråkigt med hojen.![]()
Aja, den kom la tillbaka dådå... Håll på det där besöket ett tag till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thundercat skrev:Vilken annons var inte kvar länge?![]()
Tråkigt med hojen.![]()
Annonsen är kvar var lite fel på länken bara.t-rex skrev:DEN annonsen var inte kvar länge innan den blev raderad. Kanske tipsa om intressanta utflyktsmål under kvällen? Jag menar, det är väl ett fint hojväder. En 20-30 hojar kan ni väl få ihop för en liten tur i goda vänners lag?
No1 skrev:Jönköpings län:
SNH083 DERBI PREDATOR LC Jönköpings län 2004-04-19
TAZ439 JINCHENG JC 50Q-7 Jönköpings län 2004-04-12
EGJ186 SUZUKI GSX-R750 Jönköpings län 2004-04-01
THC366 YAMAHA XQ150 MAXTE Jönköpings län 2004-04-20
No1...
No1 skrev:Istället för att skriva saker som är riktigt OLD NEWS och dessutom INTE sanningsenliga för att synas här på forumet så ger jag dig tillåtelse att skriva mitt namn rakt ut, Fürstenhoff Patrik, alias No1 på detta forum!!!
Lada i Huddinge med en drös av hojar??? Skriv en roman i stället... :kocko
Med vänliga hälsningar,
killen med det Tysk klingande namnet...
Förbannat synd, trodde dom kollade upp allt ordentligt när man skickade in MCID-handlingarna. Fattar inte att Svemo inte tar tag i det här o verkligen gör sitt yttersta för att se till att stulna prylar inte dyker upp i någon gren dom ansvarar för.No1 skrev:SVEMO's kontrolsystem är tyvärr ett stort skämt!!!
...
Skulle med andra ord INTE bli förvånad om det vid en deltävling i RR kom fram både det ena och det andra om Larmtjänst dök upp...
No1...
No1 skrev:Varför jag känner mig träffad???
Som dom flesta vet så har mitt liv inte alltid sett ut som det gör i dag och pga mitt tidigare liv så får jag dagligen, och antagligen kommer jag även i all framtid att få kämpa mot alla rykten som sprids så fort som någonting händer runt om i Sverige...
Men som du säger så verkar det tydligen finnas fler personer som har ett Tysk klingande namn och som tydligen varit inblandad i din kompis försvunna Fireblade under -94...
Du ser vad världen är liten...
No1...

No1 skrev:Varför jag känner mig träffad???
Som dom flesta vet så har mitt liv inte alltid sett ut som det gör i dag och pga mitt tidigare liv så får jag dagligen, och antagligen kommer jag även i all framtid att få kämpa mot alla rykten som sprids så fort som någonting händer runt om i Sverige...
Men som du säger så verkar det tydligen finnas fler personer som har ett Tysk klingande namn och som tydligen varit inblandad i din kompis försvunna Fireblade under -94...
Du ser vad världen är liten...
No1...
dukeIIfbg skrev:hej nr1 de kan inte vara så att du ibland kör med helt svart hoj o svart utrustning o finns på film??? mvh dukeIIfbg
ps om du är den ja med ganska stor säkerhet tror att du är så kör du som en gud!! ds
No1 skrev:
dukeIIfbg skrev:hej nr1 de kan inte vara så att du ibland kör med helt svart hoj o svart utrustning o finns på film??? mvh dukeIIfbg
ps om du är den ja med ganska stor säkerhet tror att du är så kör du som en gud!! ds

Kamikaze kid skrev:Nänänä....
Det är jag som har en svart hoj och kör som en gud!
Så de så!![]()
Henkka skrev:Var det inte du som blev omkörd av en Puch eller har jag fel?![]()

No1 skrev:

för all delFreppa skrev:Teo: Tack för erbjudandet. Med min nuvarande tur så skulle jag säkert krasha hojen, men det värmer att du erbjuder din pärla
/Freppa
gladh skrev:Hur var det nu med hermeneutiken![]()
gladh
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller