Hårding skrev:Går ej med bilregistret..det var bara snack...Man kan dock få det genom skattemyndigheten men då blir allt ditt skyddat och detta kan man vissta bara få under vissa omständigheter...
E du säker på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hårding skrev:Går ej med bilregistret..det var bara snack...Man kan dock få det genom skattemyndigheten men då blir allt ditt skyddat och detta kan man vissta bara få under vissa omständigheter...
Freppa skrev:Det kommer svida något så inihelvete om jag inte får tillbaka den........
Freppa skrev:Eisbaer: Nope, den var försäkrad mot stöld, men nerskrivning av värdet samt all extrautrustning gör att jag skall vara glad om jag "bara" tappar en 15-20' på den.
Freppa skrev:Eisbaer: Nope, den var försäkrad mot stöld, men nerskrivning av värdet samt all extrautrustning gör att jag skall vara glad om jag "bara" tappar en 15-20' på den.
Teo skrev:Äh Freppsi tror väl inte på gud, han har/hade ju reggskyllten monterad inne under, ovanför bakhjulet...det tillåter väl inte gud.![]()
Freppa skrev:App app app. HADE är väl rätt terminologi. Jag HADE en skylthållare. Nu har NÅGON ANNAN min skylthållare. Hojen fick de på köpet.
gladh skrev:Jag håller med Ankan i dethär fallet, om jag kunde få tag på den minsta info så skulle du få den gratis. Förjävla surt att bli av med hojen och allt besvär som det innebär. Lider med dig.
Ankan skrev:Vadå, i det här fallet? Menar du att du är en sån däringa motvallskärring som tycker tvärt emot annars??![]()
Shit pomfritt! Va den borrad me?Teddy skrev:språjlans GSXR1100
Mell skrev:
t-rex skrev:DEN annonsen var inte kvar länge innan den blev raderad. Kanske tipsa om intressanta utflyktsmål under kvällen? Jag menar, det är väl ett fint hojväder. En 20-30 hojar kan ni väl få ihop för en liten tur i goda vänners lag?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |