Min hoj är stulen!

Hårding skrev:
Går ej med bilregistret..det var bara snack...Man kan dock få det genom skattemyndigheten men då blir allt ditt skyddat och detta kan man vissta bara få under vissa omständigheter...

E du säker på det?

jag ringde bilregistret på studs då jag tyckte idén var eminent men de sa att det inte var möjligt....de hänvisade mig till skattemyndigheten

Eisbaer: Nope, den var försäkrad mot stöld, men nerskrivning av värdet samt all extrautrustning gör att jag skall vara glad om jag "bara" tappar en 15-20' på den.

Freppa skrev:
Eisbaer: Nope, den var försäkrad mot stöld, men nerskrivning av värdet samt all extrautrustning gör att jag skall vara glad om jag "bara" tappar en 15-20' på den.

Freppa, med tanke på din försäkringspremie så sparar du väl nästan pengar? Kommer jag ihåg rätt så sparar du väl tio lök per kvartal som du är utan hoj!

Always look on the bright side of life!
abbekreuz2.jpg

'Peptalk' is my middle name!

Teo skrev:
Äh Freppsi tror väl inte på gud, han har/hade ju reggskyllten monterad inne under, ovanför bakhjulet...det tillåter väl inte gud. :va

Appappapp, freppa hade minsann en skylthållare av Oljekyld modell tillverkad i det Oljekylda garaget, skylt väl synlig och originalblinkers :nicka

App app app. HADE är väl rätt terminologi. Jag HADE en skylthållare. Nu har NÅGON ANNAN min skylthållare. Hojen fick de på köpet.

Freppa skrev:
App app app. HADE är väl rätt terminologi. Jag HADE en skylthållare. Nu har NÅGON ANNAN min skylthållare. Hojen fick de på köpet.

Jag skrev ju hade. Och får jag gissa så var skylt+hållare det första som hamnade på botten av Nybroviken, så nu kanske nån fisk simmar runt med skylthållaren.

Oupps, my bad.

App app app Freppa, inte läsa fel när älsklingsPer skriver nåt vettigt.

Jag vet någon mer som bör simma med fiskar. Tjuvjävel.....

gladh skrev:
Jag håller med Ankan i dethär fallet, om jag kunde få tag på den minsta info så skulle du få den gratis. Förjävla surt att bli av med hojen och allt besvär som det innebär. Lider med dig.

Vadå, i det här fallet? Menar du att du är en sån däringa motvallskärring som tycker tvärt emot annars?? :tungan

Aj fy satan. Bara sådär liksom? Inga skumma typer som smygit omkring ditt garage nyligen? Ingen bil som förföljt dig? Inget som på något sätt kunde gjort dig uppmärksam på vad som skulle hända? Hur kunde tjuvarna veta att din hoj stod just där? Många dumma frågor men det är märkligt att tjuvar hittar exakt rätt sak på första försöket trots att det borde vara som att leta efter en nål i en höstack. I hur många garage i Sverige står det en språjlans GSXR1100 och väntar på att bli snodd? 50 kanske? Det var ju inte så att den stod på en öde gata i Jordbro Industriområde.

Teddy skrev:
språjlans GSXR1100
Shit pomfritt! Va den borrad me? :)

Seså freppa ut i nybroviken och leta med dig. Du har väl dykutrustningen kvar? :D

Sorry.. börjar bli sent på dagen nu... Jag lider fortfarande med dig mannen.

DEN annonsen var inte kvar länge innan den blev raderad. Kanske tipsa om intressanta utflyktsmål under kvällen? Jag menar, det är väl ett fint hojväder. En 20-30 hojar kan ni väl få ihop för en liten tur i goda vänners lag?

Kanske vore läge att inte hänga ut en hojsäljare hur som helst utan något mer konkret att komma md är ett sketet rykrör??

t-rex skrev:
DEN annonsen var inte kvar länge innan den blev raderad. Kanske tipsa om intressanta utflyktsmål under kvällen? Jag menar, det är väl ett fint hojväder. En 20-30 hojar kan ni väl få ihop för en liten tur i goda vänners lag?

Vilken annons var inte kvar länge? :va

Tråkigt med hojen. :(

Jävlar vad hojar!
Var hittar man sån info?
Vill se på jönköping

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey