Min hoj är stulen!

acce skrev:
de e väll inte säkert att den ens finns kvar i landet,
men troligen, föresten man kan väll inte köra stulen
hoj på bana eller? måste man inte registrera chassi nr
e det ingen som kollar sånt???

Jodå, man kollar sånt nu för tiden. Hur noga vet jag inte men jag har fått hojen kollad mot speciallistor flera ggr.

Freppa, lider med dig. Det kanske är ödet som vill att du ska köpa en ful Speed Triple som ingen nånsin vill sno. Ta i trä.

Chrille skrev:
Jodå, man kollar sånt nu för tiden. Hur noga vet jag inte men jag har fått hojen kollad mot speciallistor flera ggr.
e det en pure banhoj du kör? en gsxr 750? eller
har du kört me standardhojen?

heliac skrev:
Ett tips till er som har hojar som e xtra stöldbegärliga...Man kan få skyddad identitet från bilregistret, ungefär som att man har hemligt tel.nr. Givetvis kan ju snuten se vem du e men dom snor förhoppningsvis inte våra hojar..
Har du någon mer info om detta ?
En länk kanske ?

acce skrev:
e det en pure banhoj du kör? en gsxr 750? eller
har du kört me standardhojen?

Både och. En av de räsrar jag har tävlat med är en gatreggad ombyggd hoj, den andra har aldrig varit inreggad i Sverige..

Wiseguy skrev:
Har du någon mer info om detta ?
En länk kanske ?

Går ej med bilregistret..det var bara snack...Man kan dock få det genom skattemyndigheten men då blir allt ditt skyddat och detta kan man vissta bara få under vissa omständigheter...

Fan va surt. :(

Hade inte du hojen i ett låst garage som man behövde nyckel för att komma in i? Var porten uppbruten? Om inte så finns ju risken att det är någon i just ditt garage som snodde hojen. Iallafall nån som visste att den fanns där.

Fan va trist!

Råkade själv ut för detta och såg aldrig mer röken av den hojen....
Tog ett hojlån och köpte en ny ett par dar senare (min nuvarande med larm)
Betalade sedan lånet med förs pengarna!!!

Så fick jag åka hoj det året!
För det går inte fort att få pengar av förs bolaget!

Men jävligt surt e dethur som helst!

Hoppas den dyker upp oskadd snart...

Macho Woman skrev:
Om jag som du trodde på Gud skulle jag börja misstänka att han ville säga mig någonting.

Äh Freppsi tror väl inte på gud, han har/hade ju reggskyllten monterad inne under, ovanför bakhjulet...det tillåter väl inte gud. :va

Teo skrev:
Äh Freppsi tror väl inte på gud, han har/hade ju reggskyllten monterad inne under, ovanför bakhjulet...det tillåter väl inte gud. :va

Frepps är kristen, moderat, chef och adel. Så mycket blått du kan tänka dig. Uppfostrad att se Gud som sin broder. :)

No1 skrev:
...

Skulle med andra ord INTE bli förvånad om det vid en deltävling i RR kom fram både det ena och det andra om Larmtjänst dök upp...

No1...

Det vore väl en jävligt bra ide?! Naturligtvis skulle man ju vara nervös första gången som hojen granskas men det vore jävligt nyttigt. Att verkligen VETA att allt är ok.

Det enda som har kollats hitills är ju chassien, i övrigt vette fanken.

Macho Woman skrev:
Frepps är kristen, moderat, chef och adel. Så mycket blått du kan tänka dig. Uppfostrad att se Gud som sin broder. :)

App app app. Ordningen skall vara:
Moderat
Chef
Adel
Kristen

Och långt ner på listan kommer:
Medmänniska

Tråkigt att läsa Freppa. Hoppas det ordnar upp sig på nåt sätt iallafall.

Fast kapitalist som du är så lär det väl inte svida allt förmycket i plånboken.. :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman