Min hoj är stulen!

Tjyyyvar och banditer. Varför kan inte folk skilja på ditt o mitt?

Freppsis, det är ju för djävla synd. Först kraschen och nu hojen snodd.
Är det ett tecken tro? Köp min 400a vettja. Den lär du få ha ifred. Orginalsystem på, nerlagd i backen endast 2 gånger. Nytt framdäck med pluppar på. 4000 mil på 21 år. Kompispris. Jag svääär.
Kram på dig kompis!

Surt som fasen :(

Beklagar och hoppas att du återfinner hojen eller får en ännu finare av försäkringsbolaget (om du hade den försäkrad vilket jag verkligen _HOPPAS_ att du hade).

Jääävligt surt Freppa, jag vet hur det känns. Fick rettan stulen vid nästan exakt samma tid förra året! :kulspruta :död

Vad hade den för motor- och chassinummer?

Freppa skrev:
Tack för stödet.

Hojen hade inga specifika kännetecken, och jag tror nog det blir en reservdelshoj eller slaktas. --

OLJEKYLD GSXR skrev:
Är det bara jag som känner för att döda någon?

Nej, sånna känslor har jag varje dag :mattias

Tror nog jag hade försatt mig själv i ett mångårigt fängelsestraff om jag sett en hojtjuv i full färd med att utöva sin yrkesproffession.

"Det skjuts för lite!"

Fan vad surt Freppa!

Var det många som visste vart hojen stod?

Eller så kanske den har rymt.. :tungan

//Lännström

Fan! Kan bara tänka mig hur det känns för dig Freppa...
Så jävla vidrigt att folk inte kan låta sakerna vara ifred! :mad:

Jag betalar 5000 spänn till den som kan ge information som leder till att jag får tillbaka den. No questions asked.

Faaaan!!!!

:huvet Vad ska vi nu göra?
Hoppas det fixat sig till den 14/6 för då ska vi ut!

Man blir ju bara helförbannad på dessa idioter. Vad har de för rätt att ens pilla på andras saker? Jag fattar bara inte hur man kan. Äganderätt borde klassas som naturlag! (tillsammans med kapitalism)

Vi hörs! / Peps

DanTheMan71 skrev:
För 7-8 år sen figurerade en hoj tjuv till bland mc åkare här i stan.Han var hoj åkare själv o hängde mycket på McDonalds Sveavägen o Brostugan o spanade väl in sina "slaktoffer" Vet vad han heter men nämner det inte här.Men det är tyskklingande o dom som var med på den tiden vet nog vem jag menar.Killen slaktade hojarna o sålde delarna.Vet att han åkte dit en gång då en polare som blivit av med hojen skuggade lirarn till en lada i Huddinge där en drös med hojar fanns.Hoppas bara den snubben inte håller på än.

Lada i Hölö.

Freppa skrev:
Jag betalar 5000 spänn till den som kan ge information som leder till att jag får tillbaka den. No questions asked.

Det är nog som du själv säger. Hojen går till slakt. Det verkar ju inte som om tjyven var ute efter en Joyride direkt.
Det är väl ingenstörre risk att man stöter på någon information av värde på här på Bästkusten, men om så är får du informationen gratis. Jag lider med dig,

No1 skrev:
.......

Med vänliga hälsningar,
killen med det Tysk klingande namnet...

VA?!? Är du TYSK din jävel!!! :tungan

Tråkigt som fan Freppa. Hoppas att du har hjul igen innan alltför mycket av sommaren har gått.

Borde inte finnas så många suka 1000 k3 i sthlm eller i landet för den delen heller, så du får väl köra lite privatspan din stackare...

2 stulna gsxr1000 K3 i sthlm den 20:e april enl larmtjänst

Last edited:
Jag håller med Ankan i dethär fallet, om jag kunde få tag på den minsta info så skulle du få den gratis. Förjävla surt att bli av med hojen och allt besvär som det innebär. Lider med dig.

gladh

Ett tips till er som har hojar som e xtra stöldbegärliga...Man kan få skyddad identitet från bilregistret, ungefär som att man har hemligt tel.nr. Givetvis kan ju snuten se vem du e men dom snor förhoppningsvis inte våra hojar..

No1 skrev:
???????????????????????????????????????????????????????????????? :va

No1...
No1, kan det inte vara så att det finns fler med "tyskklingande" namn än du? Det behöver ju inte nödvändigtvis vara dig som det åsyftades på :).

Freppa, trist med stölden :(. Jag håller utkik i Helsingfors på vardagarna och på Södermalm på helgerna :tummenupp

Slutligen, "varför kan inte tjuvarna skilja på ditt och mitt". Snacka om sliten klyscha, det är ju för fan just det dom kan..

OLJEKYLD GSXR skrev:
Om nån vet någon som har kraschat sin 1000 nyligen, vill ha en billig 1000 som banhoj eller vill ha en 1000 och bygga drag/stunthoj av så kan ni ju även meddela, för det är nånstans i de kategorierna som jag tror att vi kommer få se Freppas hoj, eller delarna av den. Börjar seriöst fundera på att ställa min i lägenheten. Jag kommer och tröstar dig imorgon Freppis :krama

Är det bara jag som känner för att döda någon?
de e väll inte säkert att den ens finns kvar i landet,
men troligen, föresten man kan väll inte köra stulen
hoj på bana eller? måste man inte registrera chassi nr
e det ingen som kollar sånt???

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT