min Gixxer

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Undertray från Ermax och highpipe från Devil tycker jag blev ganska så bra!!

(sorry ganska dåliga bilder...)

Bifogat

• P5050024.mod.jpg
    P5050024.mod.jpg
    123.4 KB · Visningar: 300
  • P5050012.mod.jpg
    P5050012.mod.jpg
    119.8 KB · Visningar: 467
Har lite problems med vart jag ska ha skattemärket... Det är nämligen bara plats för bokstäver och nuffror på plåten. vad säger farbror blå om man kör utan?

Fick på en liten dragon på tanken också.

Bifogat

• P5050027.mod.jpg
    P5050027.mod.jpg
    132.3 KB · Visningar: 260
  • P4030013.mod.jpg
    P4030013.mod.jpg
    130.3 KB · Visningar: 277
Någon som vet om man kan hitta tailraiser till denna? en 02:a

Robban skrev:
Har lite problems med vart jag ska ha skattemärket... Det är nämligen bara plats för bokstäver och nuffror på plåten. vad säger farbror blå om man kör utan?

avgudar dig å din hoj! :Bugar :Bugar :kär

draken va riktigt snygg...angående märket så tror jag dem kan bli lite kinkiga... :rolleyes:

hallå. hur fick du tag på grejjerna från ermax? ja vill ha lite grejjer därifrån. e de dyrt o beställa från england??

Robban skrev:

.

Ska du köra med miniskylt spelar det ingen roll ändå. Stannar polisen dig så räknas det som att köra utan skylt. Bättre å skruva fast originalet inne i hjulhuset så fall. Räknas i värsta fall som dold skylt, inte lika illa.

matte@honda skrev:
hallå. hur fick du tag på grejjerna från ermax? ja vill ha lite grejjer därifrån. e de dyrt o beställa från england??
Första tråden på styling forumet finns det massa adresser till England o övriga världen,jag handlar alla delar från England frakten ligger på 200-300 kr då kommer paketet ända hem till din dörr

Devin skrev:
Första tråden på styling forumet finns det massa adresser till England o övriga världen,jag handlar alla delar från England frakten ligger på 200-300 kr då kommer paketet ända hem till din dörr

jo, ja vet. men ja vill veta en affär i sverige som säljer :gnissla

Klockrent tycker jag, sen vill jag tillägga att du har en DUNDER SNYGG HOJ :hördu vill haaaaaaaaaaaa

EDIT: Nu har jag en :nicka

Last edited:
Robban skrev:

Att köra utan skattemärke gör inget, för den skylt du har räknas inte som regskylt. Minst 400kr böter, kanske ombesiktning plus en liten prick i körkortet så du kan betala retroaktivt när dom tar ditt körkort..(egen erfarenhet)

Hojen blev grymm :tummenupp

Olander skrev:
Att köra utan skattemärke gör inget, för den skylt du har räknas inte som regskylt. Minst 400kr böter, kanske ombesiktning plus en liten prick i körkortet så du kan betala retroaktivt när dom tar ditt körkort..(egen erfarenhet)

Hojen blev grymm :tummenupp

betala retroaktivt..?? va?? :va

Mycket snygg !!!

Den kanske jag ser på vägarna till sommaren, då hänger jag av dig direkt :arsele (skoja bara)

burner skrev:
Mycket snygg !!!

Den kanske jag ser på vägarna till sommaren, då hänger jag av dig direkt :arsele (skoja bara)

hehehe det gör du nog säkert!!

jag är fortfarande nybörjare på Hoj.. så .. du drar mig nog med en 125a
:D

aGGeLiTO skrev:
hehehe det gör du nog säkert!!

jag är fortfarande nybörjare på Hoj.. så .. du drar mig nog med en 125a
:D

Samma här, har kanske kört några hundra mil, tog kortet förra året.
Så jag kör ganska så lugnt också, tills rutinen kommer :näsblod

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...