Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
har du lackat gaffel-benen svarta???Johanjulgran skrev:Fan vad glad man blev i dag. Kunde ta och börja mecka i hop hojen![]()
![]()
1: har hemtat ramen och gafel ben från lackering
Du kunde ju lackat min bil för en 50-lappHammet skrev:kunde gjort det för 999.99:-![]()
kan pulverlacka hur mycke ja vill på praktikplatsen, har inget att lacka bara, känns lite surt då man inte kan utnyttja det![]()
Nisse Järnet skrev:Du kunde ju lackat min bil för en 50-lapp![]()
måste skaffa bild på hojen i hopp satt!!!!Johanjulgran skrev:Jag lckar om typ allting. allt ska bli svart förutom svingen den böir silver.
Vet inte vad lackeringen kostar för jag har massa kopor, stänkskärmar och tank k´var som han ska lacka. Han gör det svart åt mig. Ca 1000:- kommer det att kosta.
Ja gaffel-benen har jag lackat svarta. dom var polerad aluminium först.
Bara för att jag tycker synd om dig som inte kan utnyttja den möjligheten ska du få chansen att lacka min ram helt gratis. Du kan komma och hämta den när du vill. Har vi en deal?Hammet skrev:kunde gjort det för 999.99:-![]()
kan pulverlacka hur mycke ja vill på praktikplatsen, har inget att lacka bara, känns lite surt då man inte kan utnyttja det![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!