Mile High Club, 10000-meters klubben

Äru medlem?

• Antal röstningar
    0

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Ska resa med tjejen för första gången nästa månad och vi har planer
på att gå med i en speciell klubb :tungan

Är nyfiken på hur många det egentligen är som har använt toaletten
eller kanske andra ställen :hihi till lite privat umgänge :tungan

Gör det i sätet istället, mer sport så. Har liksom aldrig funderat på att använda mig av toaletterna på planet till något annat än ändamålet avsett. Fattar du hur äckliga de är?
Har å andra sidan heller aldrig använt sätet för den delen, är mao inte med i klubben :(

Gör det i sätet istället, mer sport så. Har liksom aldrig funderat på att använda mig av toaletterna på planet till något annat än ändamålet avsett. Fattar du hur äckliga de är?
Har å andra sidan heller aldrig använt sätet för den delen, är mao inte med i klubben :(

Haha jo, inte första gången jag flyger precis, bara första med tjejen :tummenupp

Men det får lösa sig hehe :tungan
Om alla sover kan man ju ta sätet med :D

talar du av egen erfarenhet ? :D

Icke, jag bedriver inte otukt på ett passagerarplan där man antagligen kan få luftburen syfilis bara genom att låta honom andas litegrann utanför gylfen.
Men jag ville bara påpeka att "Flight mode" måste aktiveras på telefonen (då stör den inte ut pilotens magiska grejjer) om man ska ha telefonen på, annars kraschar planet och allt blir precis som i "Lost". Och fatta, det kan inte vara skoj! :huvet

Jag är inte med, men har en kul historia på ämnet.

På en flygning från grekland till tyskland tror jag det var, hamnade jag i fönstersitsen brevid en äldre blåhårig tant från Amerika, tanten var trevlig och vi pratade rätt mycket, men så småningom behövde tanten gå på toa och det behövde jag med, flyvärdinnorna höll på att böka med vagnen längst bak, så vi gick till toaletterna längst fram, som befann sig bakom ett skynke. Tanten skulle pudra näsan så hon tog med sig sitt handbagage och bad mig stå utanför och vakta väskan, således gick vi tillbaka samtidigt, hon först och jag efter.

Jag hade en kompis som satt i en av raderna längst fram och när jag passerade honom slängde han upp handen och gav mig en high-five, varpå hela passagerarkabinen skrattade...

Tanten fattade nog aldrig det roliga i situationen IOM att hon inte såg vad vi gjorde bakom hennes rygg...
Polaren påstod att han hade sett det i en film och bara satt och väntade på tillfället.

Icke, jag bedriver inte otukt på ett passagerarplan där man antagligen kan få luftburen syfilis bara genom att låta honom andas litegrann utanför gylfen.
Men jag ville bara påpeka att "Flight mode" måste aktiveras på telefonen (då stör den inte ut pilotens magiska grejjer) om man ska ha telefonen på, annars kraschar planet och allt blir precis som i "Lost". Och fatta, det kan inte vara skoj! :huvet
Det har faktiskt aldrig bevisats, men jag är inte dummare än att jag självklart
aktiverar flight mode :)
Jag är inte med, men har en kul historia på ämnet.

På en flygning från grekland till tyskland tror jag det var, hamnade jag i fönstersitsen brevid en äldre blåhårig tant från Amerika, tanten var trevlig och vi pratade rätt mycket, men så småningom behövde tanten gå på toa och det behövde jag med, flyvärdinnorna höll på att böka med vagnen längst bak, så vi gick till toaletterna längst fram, som befann sig bakom ett skynke. Tanten skulle pudra näsan så hon tog med sig sitt handbagage och bad mig stå utanför och vakta väskan, således gick vi tillbaka samtidigt, hon först och jag efter.

Jag hade en kompis som satt i en av raderna längst fram och när jag passerade honom slängde han upp handen och gav mig en high-five, varpå hela passagerarkabinen skrattade...

Tanten fattade nog aldrig det roliga i situationen IOM att hon inte såg vad vi gjorde bakom hennes rygg...
Polaren påstod att han hade sett det i en film och bara satt och väntade på tillfället.

:D

Ja man får nog vara lite smidig om man ska göra det någorlunda obemärkt :tungan

Läste för ett litet tag sedan om ett par som blev påkomna med att göka på muggen. Besättningen blev förbannad, landade och slängde av dem, med löfte om en räkning för mellanlandningen.

Vet inte om de fick peja eller inte till sist... men läs det finstilta på biljetterna. :)

Läste för ett litet tag sedan om ett par som blev påkomna med att göka på muggen. Besättningen blev förbannad, landade och slängde av dem, med löfte om en räkning för mellanlandningen.

Vet inte om de fick peja eller inte till sist... men läs det finstilta på biljetterna. :)
hört samma och att räkningen va på typ 100 k kr

Det verkar ju rätt obekvämt måste jag säga.

Det får nog vänta till den dagen jag mot förmodan får kringfara lufthavet med eget sovrum, Zeppelin-style

"Inget sex på toan. Det kostar 100k" ?

Varför i hela världen skulle de göra sig besväret att landa och slänga av någon för den sakens skull..

Låter väldigt mycket som en skröna tycker jag.

Jag fattar inte hur dom får till det. Man måste ju vara akrobat för att klara av det. Har man bredare axlar än vad en 20 cm linjal är lång så är det ju ap-trångt.

Löser du problemet och blir av med din oskuld så är det bara att gratulera.:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti