Mike the bike
#95 R 1000 / Team Gröön
Som ett led i mitt nya 7 stegs program som heter LEV LÄNGRE så har jag nu bestämt mig för å bara köra Motard på landsvägen å köra Rookie 1000 istället med min ZX10a!
Nu blir många sura å tycker att jag lyssnat på gsxr1100 för mycket, men men som jag sa i en tidigare tråd kan jag inte hålla mig utan åker alltid alldeles för fort.
Jag kör nästa alltid mycket för fort, sällan under 200 på motorvägen (någon gång) å sällan under 150 på mindre vägar.
Jag är ju en ansvarsfull far nu som istället satsar på Superbike och Isle Of Man.
Så min tid som fartdåre på allmäna vägar är slut.
Min ZX6a är såld å Transiten verkar också vara det så nu skall jag bara ha tag i en grym Motard.
Förslag motages tacksamt, jag kan inte så mycket om dessa, inget alls faktiskt.
Vill ha en som går bra och som har långa serviceintervaller då jag kör mycket.
/Mike
Nu blir många sura å tycker att jag lyssnat på gsxr1100 för mycket, men men som jag sa i en tidigare tråd kan jag inte hålla mig utan åker alltid alldeles för fort.
Jag kör nästa alltid mycket för fort, sällan under 200 på motorvägen (någon gång) å sällan under 150 på mindre vägar.
Jag är ju en ansvarsfull far nu som istället satsar på Superbike och Isle Of Man.
Så min tid som fartdåre på allmäna vägar är slut.
Min ZX6a är såld å Transiten verkar också vara det så nu skall jag bara ha tag i en grym Motard.
Förslag motages tacksamt, jag kan inte så mycket om dessa, inget alls faktiskt.
Vill ha en som går bra och som har långa serviceintervaller då jag kör mycket.
/Mike