Mike The Bike Kör MOTARD??!!

Min e också tillsalu

En KTM 640 SM Special Edition Svart/blå -99:a drygt 1100mil, nygenomgången motor av lellesmc. lite extra leksaker.

Ragnar tyckte den gick RIKTIGT bra, förutom att han tyckte LeoVici (stavning? :3freak ) systemet lät på tok för mycket, men men följer ju med ett KTM SXC (eller vad faan det heter) också.

Har ingen bild iofs...

Men men du vill väll ha nyare saker

Mike the bike skrev:
Som ett led i mitt nya 7 stegs program som heter LEV LÄNGRE så har jag nu bestämt mig för å bara köra Motard på landsvägen å köra Rookie 1000 istället med min ZX10a!

Jag är ju en ansvarsfull far nu som istället satsar på Superbike och Isle Of Man.

Så min tid som fartdåre på allmäna vägar är slut.

:va Hm, det är någonting som inte går ihop här?

KTM 625 Supercomp.

Mike the bike skrev:
Som ett led i mitt nya 7 stegs program som heter LEV LÄNGRE så har jag nu bestämt mig för å bara köra Motard på landsvägen å köra Rookie 1000 istället med min ZX10a!

Nu blir många sura å tycker att jag lyssnat på gsxr1100 för mycket, men men som jag sa i en tidigare tråd kan jag inte hålla mig utan åker alltid alldeles för fort.

Jag kör nästa alltid mycket för fort, sällan under 200 på motorvägen (någon gång) å sällan under 150 på mindre vägar.

Jag är ju en ansvarsfull far nu som istället satsar på Superbike och Isle Of Man.

Så min tid som fartdåre på allmäna vägar är slut.

Min ZX6a är såld å Transiten verkar också vara det så nu skall jag bara ha tag i en grym Motard.

Förslag motages tacksamt, jag kan inte så mycket om dessa, inget alls faktiskt.

Vill ha en som går bra och som har långa serviceintervaller då jag kör mycket.

/Mike

... är absolut ett bra val tror jag.
Jag letade motard ett tag med samma utgångsläge och beslutade mej
eftrer mkt letande för just KTM 625 Supercomp.
Jag kom tyvärr dock aldrig till skott och köpte en

Lycka till !

PS ! Då är du med på R1000 SO-avslutningen i helgen eller ? :)

Bara att glida in på motard-delen av forumet och kolla vad som skrivits om olika hojar... :tummenupp

Man kan göra sig illa på motard med - det ska gudarna veta (och jag vet det med :brinnerup ), men man åker sällan mer än 160-170 i all fall :) Det är smidigheten och allsidigheten hos maskinen som lockar istället. :banana

Åfan, tråkigt...jag har inte ens sett din 10:a ännu. :(

Men men...om du nu känner så själv måste man ju instämma i att oftast är en levande farsa bättre än en död!

Många motard-dudes wheelar å stoppar på ställen i stan där det är direkt obra. Antagligen är man också lika död vare sig man dör i 70 km/h el. 150 km/h. Så tar det varligt hur som helst...

FÖRGÖRAREN :yoparty

TomK skrev:
Man kan göra sig illa på motard med - det ska gudarna veta (och jag vet det med :brinnerup ), men man åker sällan mer än 160-170 i all fall :) Det är smidigheten och allsidigheten hos maskinen som lockar istället. :banana
Oj oj, jag tror inte ens min hoj gör de farterna ;D 164,5km/h cykeldator toppar den ut på!

Bra å moget val skulle jag säga, men nu blir det problem att hålla nere hjulen på backen istället :yoparty

Jag skall ju inte sälja den, bara förbättra å rejspreppa :tummenupp

Den blir grym vill jag lova med lite trim i toppen, pc3a å helsystem så skall jag ha strax över 200 kusar :yoparty :yoparty

/Mike

Förgöraren skrev:
Åfan, tråkigt...jag har inte ens sett din 10:a ännu. :(

Men men...om du nu känner så själv måste man ju instämma i att oftast är en levande farsa bättre än en död!

Många motard-dudes wheelar å stoppar på ställen i stan där det är direkt obra. Antagligen är man också lika död vare sig man dör i 70 km/h el. 150 km/h. Så tar det varligt hur som helst...

FÖRGÖRAREN :yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...