Mike klar för K1

$noop skrev:
Hade ju varit grymt kul att se honom mot Bob Sapp :näsblod
bob sapp är inge bra tycker jag. han tappar efter 4-5 stenhårda slag, sedan så är han trött. men vilket jävla monster!

edit: oj, många andra skrev likadant före

Last edited:
nu blir jag snurrig av alla namn, men min "favorit" är nog snubben från typ jugoslavien/tjeckien/nåt.. han har rutiga brallor/kallingar.. fy fan va han kan fightas..

finns det någon K1-huvudsida på nätet?

MikkE skrev:
bob sapp är inge bra tycker jag. han tappar efter 4-5 stenhårda slag, sedan så är han trött. men vilket jävla monster!

edit: oj, många andra skrev likadant före

Nä, som sagt Sapp suger ganska stenhårt, så det hade varit kul att se hur lätt Tyson hade spöat honom. :D

Sapp kommer ju aldrig att hålla en rond mot Tyson.

MikkE skrev:
nu blir jag snurrig av alla namn, men min "favorit" är nog snubben från typ jugoslavien/tjeckien/nåt.. han har rutiga brallor/kallingar.. fy fan va han kan fightas..

finns det någon K1-huvudsida på nätet?

Japp det är Mirko Crocop...kroat e han...han e riktigt grym....han har inte slutat...han gick över till pride. Smart val enligt mig, pride håller mycket högre klass.

mer info om pride tack, hemsida, regelverk m,m.

Dufva skrev:
Japp det är Mirko Crocop...kroat e han...han e riktigt grym....han har inte slutat...han gick över till pride. Smart val enligt mig, pride håller mycket högre klass.

Ka11e skrev:
Precis! Jag vet inte hur många gånger han gått ner pga kroppsslag.....
Sapp och Akebono sänker standarden på K1. Bort med dom och in med nytt intressant folk!

där har du fullständigt rätt!! dom e ufon.. sapp slår ju sämre än många tjejer.. hade han inte vägt 160 kg så hade han inte golvat en fluga... hans teknik är ju under all kretik!!! :kocko jag blr bara förbannad att han får vara med där, de e synd att dom gör allt för att käna pengar :huvet

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back