Mikaels Bilförmedling

Micke och chistian verkar ha behövt semesterpengar. Samla ihop er, åk dit och se till att de får sina välbehövda semesterveckor på sjukan. :smasha

Så vad händer? Får polisen tag på killarna? Det kan ju inte vara så svårt...

Så vad händer? Får polisen tag på killarna? Det kan ju inte vara så svårt...

Det är väl bara att förslå för polisen att de lägger lite engagemang på de här "herrarna" annars så samlar ni ihop "grabbarna" och ordnar upp det vi sidan om.

Jävligt tråkigt för er som la handpenning...hoppas på en lösning för er skull.

Nu kanske fler folk börjar fatta att "lite för bra priser" oftast är en scam.

Tycker det ofta kommer in trådar med liknande "vad tror ni om detta?" och en länk till en uppenbar scam där hojen står i England o dyl. Är inte allt sånt ganska glasklart redan?

Handpenning på osedd hoj. Har det inte skrivits ca 1000 gr att det är en no-can-do? Fast iofs köpte jag en av en privatperson i Tierp en gång i tiden på det sättet. Skulle aldrig ha gjort det efter att alla de här trådarna dök upp.

Mera Kolla svaret på denna annons !

Handpenning på osedd hoj. Har det inte skrivits ca 1000 gr att det är en no-can-do? Fast iofs köpte jag en av en privatperson i Tierp en gång i tiden på det sättet. Skulle aldrig ha gjort det efter att alla de här trådarna dök upp.

http://www.traderamotor.com/showObject.aspx?id=591114

Hello,

Yes mister the bike is still available for sell.From where are you?You have more question?You want more fotos with the bike?The final price of the bike is negociable.If you have more question please ask me.Reply me soon.

Thanks.

Trötta man blir ! Å då Mailade jag på svenska så nått lurt är de givetvis :huvet :huvet

Hello,

Yes mister the bike is still available for sell.From where are you?You have more question?You want more fotos with the bike?The final price of the bike is negociable.If you have more question please ask me.Reply me soon.

Thanks.

Trötta man blir ! Å då Mailade jag på svenska så nått lurt är de givetvis :huvet :huvet

Om man tror att man kan få en CBR1000 før 28kkr så är man tämligen dum. Bara motorn skulle kostat runt 15-18000 så den borde inte vara så billig ens om den var mosad..

Jag håller med Herge helt å hållet dom är helproffsiga så ni som undrar hur man kan gå på något sådant, ni har ju era hojar redan så då är det ju lätt att spekulera.Bilförmedlingar finns det ju gott om, har köpt en bil genom en för länge sen det var inget skumt med det.Nog om detta, har pratat med polisen fått in lite uppgifter om Mikael Sulku som egentligen heter Mikael Svensson & bor med sin mamma Tuula Svensson i Herrljunga han är en missbrukare.Andvände sin Mormors efternamn Sulku så det är nog dags för ett besök snart telenr. till Mikael Svensson Tuula Svensson Herrljunga hittar ni på Eniro.

Hello,

Thanks.

Hojen verkar ju finnas i stockholm, gör den inte det så finns den antagligen inte öht. Jag gissar på det senaste alternativet p.g.a priset.

Snart kommer väl någon grinandes för att dom hittade en annons på en nästan ny Ferrari för 100.000:- och blev blåsta...

Hello,

Thanks.

ännu en bild på en hoj som inte finns i sverige, American motiv på väggen till vänster MAC-stol "vikbar" sånt som är vanligast i US..

Hojen verkar ju finnas i stockholm, gör den inte det så finns den antagligen inte öht. Jag gissar på det senaste alternativet p.g.a priset.

Snart kommer väl någon grinandes för att dom hittade en annons på en nästan ny Ferrari för 100.000:- och blev blåsta...

Hehe hojen kommer aldrig att finnas i Stockholm utan den kommer säkert finnas i England, troligvis Liverpool eller Manchester sedan tror jag inte hans mobilnummer leder till honom. Lustigt att man inte kan rapportera misstänka annonser på tradera :va

Hehe hojen kommer aldrig att finnas i Stockholm utan den kommer säkert finnas i England, troligvis Liverpool eller Manchester sedan tror jag inte hans mobilnummer leder till honom. Lustigt att man inte kan rapportera misstänka annonser på tradera :va

Tror inte ens hojen finns i bedragarens ägo alls, förmodligen är bilderna fetsnodda från nåt forum i usa eller nåt liknande.

men men, så länge det finns klothuvven som är dumma nog att betala förskott eller på andra skumma alternativ så lär dom här annonserna fortsätta dyka upp. :tungan

Jag håller med Herge helt å hållet dom är helproffsiga så ni som undrar hur man kan gå på något sådant, ni har ju era hojar redan så då är det ju lätt att spekulera.Bilförmedlingar finns det ju gott om, har köpt en bil genom en för länge sen det var inget skumt med det.Nog om detta, har pratat med polisen fått in lite uppgifter om Mikael Sulku som egentligen heter Mikael Svensson & bor med sin mamma Tuula Svensson i Herrljunga han är en missbrukare.Andvände sin Mormors efternamn Sulku så det är nog dags för ett besök snart telenr. till Mikael Svensson Tuula Svensson Herrljunga hittar ni på Eniro.

Det är nog två olika personer isf. Se http://www.upplysning.se/search.aspx?what=mikael+sulku&where=&bs=S%F6k&searchkey=71850978, där finns en Mikael Christian Roger Sulku i Ljunga som det var tal om från början. Notera Mikaels andranamn, det verkar i mina ögon troligt att det endast finns en person bakom de två telefonnumren. En koll på upplysning.se visar att Tuula är född 1963 och Mikael 1969 så mor och son lär de inte vara. Möjligen kunde Sulku i Ljunga vara son till Tuula.

Guson

Last edited:
Back