Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad säger ni om att betala hela köpesumman och inte få något för den? Läs tråden på ssra om bilköp från Mexico....Liiiite värre än 10 papp. 36300 dollar.
http://www.ssra.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=3828&st=0&sk=t&sd=a
Så vad händer? Får polisen tag på killarna? Det kan ju inte vara så svårt...
Handpenning på osedd hoj. Har det inte skrivits ca 1000 gr att det är en no-can-do? Fast iofs köpte jag en av en privatperson i Tierp en gång i tiden på det sättet. Skulle aldrig ha gjort det efter att alla de här trådarna dök upp.
http://www.traderamotor.com/showObject.aspx?id=591114
Hello,
Yes mister the bike is still available for sell.From where are you?You have more question?You want more fotos with the bike?The final price of the bike is negociable.If you have more question please ask me.Reply me soon.
Thanks.
Trötta man blir ! Å då Mailade jag på svenska så nått lurt är de givetvis![]()
![]()
En del i den här tråden verkar inte för smarta..ingen nämnd ingen glömd.
Finns ett fint gammalt ordspråk..."Det är alltid gratis ost i råttfällan", passar mkt bra i denna tråd.
Hello,
Yes mister the bike is still available for sell.From where are you?You have more question?You want more fotos with the bike?The final price of the bike is negociable.If you have more question please ask me.Reply me soon.
Thanks.
![]()
Hello,
Thanks.
![]()
Hojen verkar ju finnas i stockholm, gör den inte det så finns den antagligen inte öht. Jag gissar på det senaste alternativet p.g.a priset.
Snart kommer väl någon grinandes för att dom hittade en annons på en nästan ny Ferrari för 100.000:- och blev blåsta...
Skoj med en Manhunttråd nu under sommaren..Fånga duvan!!!
Hehe hojen kommer aldrig att finnas i Stockholm utan den kommer säkert finnas i England, troligvis Liverpool eller Manchester sedan tror jag inte hans mobilnummer leder till honom. Lustigt att man inte kan rapportera misstänka annonser på tradera![]()
Jag håller med Herge helt å hållet dom är helproffsiga så ni som undrar hur man kan gå på något sådant, ni har ju era hojar redan så då är det ju lätt att spekulera.Bilförmedlingar finns det ju gott om, har köpt en bil genom en för länge sen det var inget skumt med det.Nog om detta, har pratat med polisen fått in lite uppgifter om Mikael Sulku som egentligen heter Mikael Svensson & bor med sin mamma Tuula Svensson i Herrljunga han är en missbrukare.Andvände sin Mormors efternamn Sulku så det är nog dags för ett besök snart telenr. till Mikael Svensson Tuula Svensson Herrljunga hittar ni på Eniro.
Hur har det gått med denna historien nu då? Inget nytt under solen eller?
Hur har det gått med denna historien nu då? Inget nytt under solen eller?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |