Mikael Persbrandt

Vet inte om han har kvar den, men för ett tag sen rattade han en BMW745 E65, det säger ju allt! Han är kung, ni andra är avundsjuka.

IronMike skrev:
2638034 :crash om du ser ut som på din avatar så why not :rofl hehe

påstår du att Jag inte är fotogenique? Jag ser mig själv som en städad och välklädd människa.

Mavve skrev:
2637696 Vet inte om han har kvar den, men för ett tag sen rattade han en BMW745 E65, det säger ju allt! Han är kung, ni andra är avundsjuka.

En person jag ogillar har en så jag tycker inte det säger så mycket. Egentligen.

juha01 skrev:
2638363 En duktig skådespelare. Helst när han inte proppsas på att spela buse.
helt klart

har träffat han ett antal gånger i mc sammanhang, trevlig som fan hälften av gångerna med de andra va han ett svin.
gasa kan han, iaf på nordslingan.

sen är det ju en SB8R han har..

juha01 skrev:
2638363 En duktig skådespelare. Helst när han inte proppsas på att spela buse.

Det är möjligt att han gör sig på Dramaten, men att se fjanten i för stor rock gå och brösta sig och spela allan mot folk som det är pk att ogilla i Beck är vansinnigt löjligt.
Och att han har samma rollkaraktär som den vansinnigt mycket vassare Kjell Bergqvist är verkligen skandal, å andra sidan har de ersatt Gösta Ekman med Peter Haber vilket även det är som att ersätta Al Pacino med David Hasselhoff.

Markus skrev:
2641641 Det är möjligt att han gör sig på Dramaten, men att se fjanten i för stor rock gå och brösta sig och spela allan mot folk som det är pk att ogilla i Beck är vansinnigt löjligt.
Och att han har samma rollkaraktär som den vansinnigt mycket vassare Kjell Bergqvist är verkligen skandal, å andra sidan har de ersatt Gösta Ekman med Peter Haber vilket även det är som att ersätta Al Pacino med David Hasselhoff.

Finns det någon tråkigare skådis än Kjell Bergqvist? Han "skådespelar" ju på exakt samma sätt i varenda film:rolleyes:

Pettan skrev:
2641942 Finns det någon tråkigare skådis än Kjell Bergqvist? Han "skådespelar" ju på exakt samma sätt i varenda film:rolleyes:

Och det gör inte persbrandt då ? Jag tycker mig se en liten röd tråd genom hans rollkaraktärer med.

Esquire skrev:
2642091 Hur tänker du nu då?
nej men kan du tänka dig lasgård som hotfull trångsynt trögtänkt elak halvrutten polis?

Beckfilmerna vore (större)sömnpiller utan han..

prulle skrev:
2642108 nej men kan du tänka dig lasgård som hotfull trångsynt trögtänkt elak halvrutten polis?
Har du inte sett de äldre filmerna? T.ex. "Polis, polis, potatismos"? Då han dänger näven i bordet och skäller ut Kristiansson och Kvant efter noter eftersom att de är allmänt dumma i huvudet.

Esquire skrev:
2642117 Har du inte sett de äldre filmerna? T.ex. "Polis, polis, potatismos"? Då han dänger näven i bordet och skäller ut Kristiansson och Kvant efter noter eftersom att de är allmänt dumma i huvudet.
Nja.. Har något vagt minne men nej.. Måste jag se nån gång.

Dom nya beck filmerna ärju så ******* mkt bättre en dom gamla med Gösta Ekman som helt saknar action och dramatik. Persbrant och haber is the shit så ere bara.

Markus skrev:
2641641 Det är möjligt att han gör sig på Dramaten, men att se fjanten i för stor rock gå och brösta sig och spela allan mot folk som det är pk att ogilla i Beck är vansinnigt löjligt.

Jag gillade hans skådespeleri i "Dag och natt", vilken också är en jäkligt bra film! "Bang bang orangutang" var väl ingen höjdarrulle, men det var någon annans fel än persbrandts..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg