Street Bandit
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 30 May 2013
- Hoj
- HD Street Bob,Yamaha xtz660,Yamaha SR500,Zundapp KS 125
Har åkt i ca 45 år,har aldrig tappat ett clips kedjelås, någon gång.
En enda gång har jag lämnat in hojen,det var en recall,en fd världsmästare mekade med hojjen, tog av drivpaket och bakhjul bla,när jag kom hem efter 15 km var clipset borta,men länken satt kvar med sidobrickan,som tur var
En enda gång har jag lämnat in hojen,det var en recall,en fd världsmästare mekade med hojjen, tog av drivpaket och bakhjul bla,när jag kom hem efter 15 km var clipset borta,men länken satt kvar med sidobrickan,som tur var

Jag har fortfarande svårt att smälta bilden på det där jävla oljespillet, att jag där och då på hojen precis i början av oljespåret inte hade någon aning om vad som pågick, sen sladden precis innan kuperingen och kurvan 
Härmed får du ta över som miggens mekaniker, kan du börja med att byta min stötdämpare bak på R1an?
Han fick iaf 3 timmars sömn innan nästa 12 timmars pass 
...spänna kedja..
smörja lite kanske...Hm skämt åsido, så är det ju bra som färsking att försöka lära sig lite...rätt tryggt att köra sin hoj då, och veta att allt funkar som det ska! Mekat med hojar har man ju gjort sen 70 tal..Skulle aldrig lämna in nån hoj till auktoriserad verkstad..Extra dyrt då va! Men det är jag det