- Jerker -
Gudomlig sporthojare
får mot min vilja en ifån i veckan. snart kommer jag bli totalt okontaktbar och bara sitta och pilla med luren. apple vinner till slut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
får mot min vilja en ifån i veckan. snart kommer jag bli totalt okontaktbar och bara sitta och pilla med luren. apple vinner till slut.
Det håller bara i sig några dar, sen upptäcker du hur jäkla begränsad och efterbliven telefonen är och längtar till nåt bättre. Och då kommer du till förnekelsestadiet, och envisas med att tala om för omgivningen att iphone är världens bästa telefon, trots att du vet bättre...
Jag vet, jag har själv varit där, men tog mig ur.
Pensionärstelefon...
Pojkar pojkar pojkar..
Den ultimata sanningen ang PC vs MAC
]
FEL FEL FEL
En mac är snyggare än PC och alla kan ju se vilken som är snyggast på den bilden![]()
FEL FEL FEL
En mac är snyggare än PC och alla kan ju se vilken som är snyggast på den bilden
PC=virus=krånglar alltid...hm ..det kanske är en kawa trots allt![]()
![]()
Bara fattiga människor kör Windows.
Bara talanglösa människor kör macintosh
Men det är bra, för då slipper man vara IT-support när aftonbladet ska surfas![]()
Mac rullar på, dag efter dag, medan windows-användarna kommer allt närmare blodtrycksmedicinen.![]()
Haha, ja du vet ju likaväl som jag att det är en lögn. Vartenda snorunge och pensionär kör windows och lyckas sabba skiten genom att glatt klicka ja på allt, med ominstallation till följd, eftersom alla moderna virus använder system restore för att läsa tillbaka sig själv.
Mac rullar på, dag efter dag, medan windows-användarna kommer allt närmare blodtrycksmedicinen.![]()
så det du menar är att vilken idiot som helst klarar av att använda en mac medans man måste vara ett geni för att använda en PC..jag vet vi är smarte än er tack![]()
Fast är det inte lite märkligt att så många som kör mac hemma är it-tekniker eller supportpersonal på jobbet?
Det är grymt skönt att slippa tänka på virus, malware, spyware och allt vad det heter och det är skönt med ett OS som är så lätt men ändå så fullt av funktioner och även är trevligt att titta på.
Det jag inte förstår är varför det inte är ok att lägga pengar på nåt som ändå ska hålla fem år—varför måste det alltid gnällas på att macanvändare "inte kan nåt" och "har blivit lurade" hela tiden? De flesta är väl medvetna om att samma komponenter i en PC är billigare men det finns mer till än dator än bara komponenterna.
Min fru jobbar med en tre månader gammal Core i7-PC med W7, 8 GB i RAM och sprillans grafikkort på ena jobbet (inköpt samma dag hon började) och sitter vid en två år gammal iMac i skolan. Hon kör samma program, Adobes CS4-svit, och hon föredrar Mac:en alla dagar. Men det är klart, användarupplevelsen kan man ju inte räkna in, den går ju inte att skriva ut i en tabell.
Senast jag tyckte ett MSOS var jobbig var DOS men då var jag också 8 typ, sen dess har det bara blitt lättare o smidigare, upplevelsen kan man direkt inte klaga på.
....men jag ser inte riktigt varför man måste klaga på macägare. Är det för att det ska vara så?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |