Ja det kan vi också spela om ni är sugna
Du menar på att man inte kan lira alla de där spelen på en Mac? BootCamp. Jag kör GTA, Moto GP, mfl för Win på Macen, funkar kanon.
Det stora problemet när det gäller Windowsdatorer är snarast tillverkarna som släpper datorer med senaste versionen av Windows på maskiner som knappt uppfyller minimikraven. Då är det ju inte konstigt om det inte funkar helt smärtfritt. Hur fasen tänkte t.ex. de tillverkare som släppte datorer med t.ex. enkelkärninga Celeronprocessorer och bara 1gb minne med Windows Vista förinstallerat? Det är att be om problem.
+ att Norton följer med.. Men det är det tänket Apple får skit för samtidigt. Det GÅR att multitaska på en ajfan med det kommer inte göra det flytande.
Att bara pressa in funktioner och mjukvara i en burk som inte har kraft nog för att driva det enbart för att sälja saker med mycket listings är ju värdelöst.
Jag tror att du missförstod GuW. Det jag tror att han var inne på är att det är samma skit under skalet. Att Mac har övergett Motorolaprollarna alltså.
Nej jag har inte missförstått honom. Har kör alltid med det där "för vet du, mak är faktiskt oxå en pc för det betyder persjonal comjuter sådeså"
Medan självaste profeterna themselves ofta kallar Apples datorer för Mac och det allt som sprang ur IBM för PC. GuW har naturligtvis rätt men det är en löjlig detalj och om man nu får vara så hemsk och kalla Mac för Mac och PC för PC så blir det lättare att föra den här diskussionen.
Jag besitter inget PC-hat på det sättet GuW och ni andra hatar Mac och dess användare. En reaktion som för tankarna till någon som just fått sin ömma tå trampad på btw.
Jag är grymt imponerad och fascinerad av hela historien om Jobs och Gates, vad de åstakommit, sammarbeten och dispyter dem emellan, mm.
[YOUTUBE-ID]_5Z7eal4uXI[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]lK_HThS8DZo&feature=related[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]Scf6dV4FSf8&feature=related[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]cCvLTlQWT6A&feature=related[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]wuhHIqJyjY0&feature=related[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]PXKv9jc-otc&feature=related[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]D_rxpAgBFQo&feature=related[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]X2aLYBC5onk&feature=related[/YOUTUBE-ID]