Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Högt vägljud (jag har en tyst hoj) men i övrigt har det hållt mig på vägen, bana verkar farligt![]()
Lånar tråden lite då...
Ska snart byta framdäck, har tidigare kört Pilot Road 2.
Funderade lite på att ha Power fram, är det samma profil som Road?
Power har en skarpare profil vilket gör att det lämpar sig utmärkt att köra PP fram och PR bak. (Vilket jag gör)
Är det så? Jag har fått för mig att man ska ha samma profil fram o bak? (2CT däcken är väl lite "spetsigare" än de vanliga?)
Ok, det var nytt för mig i så fall.
Blivit rekommenderad den här uppsättningen av folk jag tycker verkar kunna sin sak så jag kör på det och är nöjd. Gick 1000mil förra säsongen på den uppsättningen och har kört ca 300mil den här än så länge (varav 25mil på bana) och tycker det funkar bra.
Grejen med PP fram och PR2CT bak gör att däcken håller ungefär lika länge också... ca 1000mil var.
Det är ju alltid bra med bättre grepp fram....och att däcken håller lika länge är ju oxå helt ok!
Som jag fattat det så ska däcksformen matcha fram o bak för att det ska bli "rätt" när man lägger ner. Jag är dock ingen expert på detta utan tar gärna emot tips!![]()
Vill ha maximalt grepp med gatudäck men inte för mjuka då jag tänkt åka lite mil.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |