Michelin anordnar däckseminarium hos RoLLERs Däck

Tackar för ett trevligt seminarie både jag o Malle, :tummenupp
med en massa matnyttig fakta som man inte hade hundra koll på. :)

Fy fan va det var kallt på vägen hem. :huvet
Men trotsar vi våren lite till så är den snart här för att stanna. :hihi

Tack till alla som kom. Ni åt lite för lite godis, bara. Fattar ni vad allt det där godiset kommer att göra med min matchvikt?! :mad:

Riktigt bra föreläsare trots en blandad publik.
Nästa gång vill vi höra om hur fjädring fungerar under bankörning, Roller får väl bjuda in Öhlins-Jocke eller någon annan kunnig.

Jag ställde förresten en halvtom kaffemugg på Mattias hoj som han senare plockade bort och blängde ilsket på alla omkring. Det var nästan som han skulle börja skälla ut nån stackare i närheten. Det var lite roligt.

Blev ni något klokare?, kan ni nämna något som ni lärde er, förutom att man ska köpa Michelin:D

monty-python-my-brain-hurts-4001113.jpg

Tack för ett trevligt arrangemang samt generösiteten (fikat, prylarna o snackset), mer sånt!

...

Tack för ikväll!! :tummenupp

Blev en rysare på vägen dit då ena bakdäcket såg ut att ha separerat pga någon underlig nötningsskada & ett järnskrot som hittades i framdäcket. Infarande kom vi iallafall sist & Danne var schyst att komma ut & möta oss. Sen att det fattades en kabel till maskineriet som gjorde att det hela var försenat var ju bara till min & Nurseys fördel.

Tack igen, det var jäkligt intressant & karrat var gott. Dock hittade jag inga klubbor i ägget :brynad

Tack alla för att ni kom och gjorde detta till en trevlig kväll.

Jag tog 185 bilder och Bad Toy tog också en hel del. Räkna med en ny tråd med bilder från evenemanget å det närmaste.

Pow wow går ner till Matti Tepsa som glajdade förbi och bjussade lite på sig själv (Ja! Det är förstås ett inhängnat område).

matti1.jpg

matti2.jpg

Ja tack för en trevlig kväll :) Bilder kommer så fort jag hinner Natti natti

Tackar!

Det var lärorikt. :tummenupp Det är alltid kul att göra djupdykningar av det här slaget.

Tack för en trevlig tillställning

2862240 Riktigt bra föreläsare trots en blandad publik.
Nästa gång vill vi höra om hur fjädring fungerar under bankörning, Roller får väl bjuda in Öhlins-Jocke eller någon annan kunnig.

Jag ställde förresten en halvtom kaffemugg på Mattias hoj som han senare plockade bort och blängde ilsket på alla omkring. Det var nästan som han skulle börja skälla ut nån stackare i närheten. Det var lite roligt.
Naturligtvis har vi flera underhållande och lärorika saker i röret. Fjädring vore sjukt intressant, såklart.

Den där kaffekoppen visste var den tog. Ingen ställer sopor på min bäbis! :mad:
Märktes det att jag var trött?

Tack alla för att ni kom och gjorde detta till en trevlig kväll.

Jag tog 185 bilder och Bad Toy tog också en hel del. Räkna med en ny tråd med bilder från evenemanget å det närmaste.

Pow wow går ner till Matti Tepsa som glajdade förbi och bjussade lite på sig själv (Ja! Det är förstås ett inhängnat område).

matti1.jpg

matti2.jpg

Påvägen hem fick jag ett otrevligt flashback från den tiden då jag körde mc bud. Var kallt så in i he***e så fingrarna var ur funktion när man kom till garaget. Fick dra in kopplingen med handflatan och armen istället för fingrarna. Till garaget kom man inte heller på ett tag då man inte fick ut kort nyckeln från plånboken.

Mysfaktorn var hög på seminariet. Mysbelysning, kaffe och lyssna på någon som visste vad han prata om :tummenupp

Uppdrag Granskning på SVT1 var grymt, likaså DHW, bara så ni vet vad ni missade :arsele

Riktigt bra föreläsare trots en blandad publik.

gärna om Öhlins för gatan också innan man tjackar, på en och samma kväll eller en annan kväll

:skriveruppmigpådeltagarlistan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...