Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Metallica är det som gäller![]()
Angående maiden är väl fear of the dark och run to the hills bra, men jag har aldrig fastnat för dom, har inget emot dom dock.
Jag tror faktiskt inte jag har hört många flerMånga tar alltid upp dom två låtarna så fort Maiden ska diskuteras. Jag undrar om folk har hört några andra låtar med Maiden? Fear Of The Dark är ju från ett av deras i mitt tycke sämre album.
Up the Irons![]()
Rocken är död![]()
Många tar alltid upp dom två låtarna så fort Maiden ska diskuteras. Jag undrar om folk har hört några andra låtar med Maiden? Fear Of The Dark är ju från ett av deras i mitt tycke sämre album.
Up the Irons![]()
var är alla maiden fans, maiden kommer nog ta hem segern endå
![]()
Jag tror inte det faktiskt, Maiden har bara riktiga hårdrocksfans medan Metallica lyckades snyfta till sig en massa bortkomna grungeungar på 90-talet som tycker att Metallica har gjort fler bra skivor än tre medan Maiden bara har gjort tre bra låtar; Number of the Beast, Fear of the Dark och Run to the Hills...
Metallica helt klart.
Maiden är number of the beast och run to the hills och sen är alla låtar likadana.
Jag tycker bägge två är ganska trista, Run to the Hills är bottennappet på "The Number of the Beast", rena pisslåten i jämförelse med 22 Acacia Avenue, Children of the Damned eller The Prisoner.
Metallica.
Jag hörde något löst rykte om att maiden ska spela på ullevi i sommar, någon som kan bekräfta det?
Det kan ju bli hur bra som helst!Sommaren 2008 är de som är planerat.Och dom ska bara spela låtar från Powerslave,somewhere in time och seventh son skivorna..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |