Silwer
för******
K-Micke skrev:Det är inget fel på mitt omdöme, jag skriver inlägg om sånt som jag har egna erfarenheter av.
Menade absolut ingen specifik person

Jag gillar sakliga inlägg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
K-Micke skrev:Det är inget fel på mitt omdöme, jag skriver inlägg om sånt som jag har egna erfarenheter av.
WestW skrev:Fulaste som finns.![]()
Vill man ha kåpor köper man TLR.
Kay skrev:Jag har aldrig varit Anti-Twin som många andra radfyra-ägare är. De båda motortyperna har sin charm, men jag måste säga att sedan jag börjat köra med Bo$ken nu (ducce 748R med Termislips) så har jag blivit lite småfrälst, sedan har ju Robz visat nåra gånger att en "Tilles" är rätt lätt att få upp på bakslangen... (eller så får han det att se lätt ut...)
Nu undrar jag vilken twin som är den mest prisvärda!
TL1000S med snygga sido- och underkåpor är riktigt chysst, och låter helt rätt, kostar helt rätt också! Det går ju att knäskrapa och köra OK bantider med TL-sakerna me!
Så vad är det som gäller?
Det käns som att de italienska twinhojarna kostar lite för mkt...
TL1000R är hyffsat dyr, däremot är S överkomlig! Tyskland för 35000.- i bra skick är inte ovanligt.
SP1 och 2 är hyffsat prisiga dom me, och någon Mille är inte på tal om direkt. Så vad är det som gäller? Är TL1000S nåt att ha? Hur är prestandan?
Något att tänka på angående Twinnar gällande skötsel och service?
Bytar nog nuvarande bågen redan i slutet på sommarn. Funkar skitbra att komma igång på nuvarande FZR som faaan, men när jag lärt mig den i slutet av sommarn så skall ett byte ske! Twin lockar verkligen![]()
M:et skrev:Den känns bäst igen på en massa märken från ett stenrös![]()
När ska du köpa riktig hoj igen då Olden![]()
OLDEN skrev:Tig!Annars berättar jag vad du har för vana att göra på fester med andra Dalmasar
![]()
Har precis skicka ut en annons i mc börsen. Motard håller inte!![]()
WestW skrev:Går enkelt att åtgärda så en normal Svensson kutte blir nöjd.
Byt bakdämparen så kan du bli snabb.
Kika på denna rulle http://irt.slu.se/tomk/sm/pics/Rorken-2003-film/the_ride.mpg
Snabbaste sporthojen förra sommaren på en lite go-cart bana utanför Uppsala.
M:et skrev:Nu är du som ska tiga, det finns inget som helst allmänintresse av sånt!
Så det så![]()
(snälla)
Goodstuff skrev:Det är ju inte hojens förtjänst att TroLiS är snabb runt en bana....
tl1000larsson skrev:Så säger du bara för att du inte har några![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |