Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bj.O.rn skrev:Provkört TLS '98, jag blev inte imponerad..
/B
ZpiX skrev:Tja... vi äro alla olika. Jag personligen är fortfarande helsåld på den... efter 3 år på samma maskin.
Masonit skrev:Jag har hört att TLS ska vara kass i svängarna. Typ gungar och är allmänt ostabil. E kanske bakfjädringen då.
\Masonit
Bj.O.rn skrev:Provkört TLS '98, jag blev inte imponerad..
/B
PutteLiten skrev:Om vi trimmar den lika mkt som du trimmat din 916 så blir du nog nöjdare med Tillisen.
Fast, det är ju inte riktigt samma typ av hoj som 916.
Så en 916 frälst kan ju inte bli förälskad i en TL. Det är ju som om en Protestant skulle gå och bli Katolik.
![]()
Bj.O.rn skrev:När jag provade TLS'en hade jag fortfarande min '98 års 900SSie i färskt minne, TLS'en var faktist en besvikelse även i jämförelse med den. Lite bättre knuff i maskineriet var det, men inte speciellt mycket. Resten var bedrövligt.. (Bromsar, gaffel, skämtet till bakdämpare, chassie, detaljarbete..) hmm
/B
Bj.O.rn skrev:När jag provade TLS'en hade jag fortfarande min '98 års 900SSie i färskt minne, TLS'en var faktist en besvikelse även i jämförelse med den. Lite bättre knuff i maskineriet var det, men inte speciellt mycket. Resten var bedrövligt.. (Bromsar, gaffel, skämtet till bakdämpare, chassie, detaljarbete..) hmm
/B
PutteLiten skrev:Och att höra en Ducce ägare klaga på detaljarbete. Värsta skämtet för fan!! :kocko
K-Micke skrev:Det ÄR snyggare detaljarbete på Duccen än på TLS. Titta själv.
PutteLiten skrev:Inte de jag tittat på, men så har jag inte tagit två NYA hojar utan två begangade och jämfört.
TLRR skrev:Ducat må vara snygga och bra,men kabeldragningen och instrument som inte fungerar efter man kört i regn.Imponerar inte på mig.
Tänk när 999:an börjar krångla som knappt inte har några kablar mellan komponenterna utan sändare och mottagare av signaler.Huuuva.
Silwer skrev:Sen är en del gravt märkesblinda med så att det sätter sig på omdömmet.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |