Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

oj! trodde du blev sur på riktigt!

...undrar mest hur en ko för det första ryms, & för det andra fås in i en sådan bil med tanke på storleken & att det är en bakmotor. Va é det för små skitkor ni har i Stockholm ?No1 skrev:Som sagt, vad vet du som vi som var med inte vet...![]()
Men tack ändå...
Patrik,
SWT Racing...
No1 skrev:Hhhmm...
En gammal goding med ett pinsamt ögonblick på mc bla...![]()
Patrik,
SWT Racing...
Det är kanske detta tarumatiska minne som gjort att du kör som du gör, även du kanske skulle kunna bli en Thord Ahlborg med lite tid i terapi?
har lyckats köra in i ett hundkoppel med en pensionär i ena änden och en tax i den andra...klotade inte som tur var, men pensionären rullade runt lite....Thundercat skrev:Kom igen och skriv in era historier igen. Tyvärr så kan jag inte glädja er med nån story än... som tur e...
EZrideR skrev:Fyfan vilka härliga historier... har garvat hela dagen.... underbart och börja dagen på detta viss... ser framemot flera av historier...![]()
![]()
![]()

Pilsner skrev:Jag har iofs blivit på körd av min körskollärare också men det var nog mest pinsamt för honom.

|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |