Melodifestivalen

8 hit och 12:a dit. Festivalen suger fett. Jag vaxar just nu hojjen istället. Stannade till här en sväng i whiskey pausen

#78# skrev:
8 hit och 12:a dit. Festivalen suger fett. Jag vaxar just nu hojjen istället. Stannade till här en sväng i whiskey pausen

Erkänn att du sitter i garaget och lyssnar på radion :arsele

Abloy skrev:
Erkänn att du sitter i garaget och lyssnar på radion :arsele
Nej men jag hör tv:n då jag ha hojjen i ett sovrum vi inte använder :tummenupp Varmt å gott

edit: menar du att dom sänder detta spektakel på radion också :confused:

Lilla_Tingeling skrev:
Men va f*n!!! Hur röstar dom? Det e juh fel låtar som får dom höga poängen... :hihi

// Lena
Det undrar jag med... alla dom som ligger i topp har ju redan sina karriärrer, borde dom inte ta fram nya artister ?? som han våran lille snygge Gessle 2

(om man bortser från Carola då :hihi )

Inte för att jag gillar just denna låten han framför men jag håller på nordman. Tycker han har varit kanon sen han gjorde vandraren. skön musik med lite udda instrument

Får tilllägga att han med jeans och svart linne och keps som är bakggrundsdansare läs:ögongodis va riktigt trevlig att se på :kär

Usch, kan nån skicka bruden en Bh och kanske en toffs med??? och klä av henne dom där strumbbyxorna....

äch, fan det hjälper nog inte..... :3freak

Miss_Orchidee skrev:
Äh, hon har bara mens,... det blir så i uv ljus ;)

Så du säger! Snuskhummer! :tungan Men helt ärligt var det nog fan något av det gräsligaste jag sett. Ser ut som om hon tjackat strumpbyxorna på "Hooker's Paradise" eller nåt.

Så Martin Stenmarck är en transa, de var som fan :D

Bifogat

• martin_transa.gif
    martin_transa.gif
    2.2 KB · Visningar: 74
Jag ifrågasätter: Juryn.

så. Skitsämst! Va fasiken har denna pelle över andra låtmässigt? Den har inte en chans i Kiev. Kommer göra att Sverige inte ens får ställa upp tills nästa melodifestival.

blä

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...