Melodifestivalen

Långa farbron skrev:
ähhh sluta nu :7peta

Jag tycker man kan se bidragen iaf.

(Sen är ju jag gammal också)

:)
Håller med! Tycker det är ganska trevligt faktikt, även om det är mycket kasst...

dessutom är ju Carola pausunderhållning (enda anledningen till att titta egentligen :hihi )

Jag tycker faktiskt att en del av låtarna e rätt bra.
Har tv´n på och lyssnar på låtarna samtidigt som jag sitter här i sängen och knappar på datorn. :tummenupp
Favoriten är nog Jimmy Jansson – ”Vi kan gunga”. Den e riktigt medryckande... :)

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Jag tycker faktiskt att en del av låtarna e rätt bra.
Har tv´n på och lyssnar på låtarna samtidigt som jag sitter här i sängen och knappar på datorn. :tummenupp
Favoriten är nog Jimmy Jansson – ”Vi kan gunga”. Den e riktigt medryckande... :)

// Lena
en liten ny Per Gessle... synd att han va så ung :( annars så ;)

Fast ja tycker att Linda Benktzing va bra med... man blev så glad.... ne nu är det nanne... undra om den är bra

Förretsen vad är det för jävla programledare? ska det va roligt att han är tyken, elak och nertryckande mot alla artisterna.......

Men gud.. det var väl ingen schlader låt?? :va

Nej jag får allt lägga min röst till Lilla_Tingeling där med han Jimmy Jansson, eller Linda....

Carola klart bäst (dessutom klart snyggast). Skicka henne istället, och ingen av de andra mumierna.

Nu kommer hon !!!! det vi väntat på hela kvällen! Kvällens absolut snyggaste artist med den gyllene rösten!!!!

Fy jag ryser bara ja hör det, fast låten va inte så bra, men den rösten... hade gett mycket för att kunna sjunga så :kär

Skalman skrev:
Carola klart bäst (dessutom klart snyggast). Skicka henne istället, och ingen av de andra mumierna.
TACK :tummenupp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoppa :hoppa

men hon får inte va med mer för SVT vet att hon utklassar alla dom andra ju, dom hade den diskussionen förra året :(

Miss_Orchidee skrev:
Nu kommer hon !!!! det vi väntat på hela kvällen! Kvällens absolut snyggaste artist med den gyllene rösten!!!!

Fy jag ryser bara ja hör det, fast låten va inte så bra, men den rösten... hade gett mycket för att kunna sjunga så :kär

Mmm...fast hon borde tejpat upp tuttarna, man blir ju sjösjuk när hon studsar runt som en guttaperka :tungan

Skalman skrev:
Mmm...fast hon borde tejpat upp tuttarna, man blir ju sjösjuk när hon studsar runt som en guttaperka :tungan
klagar du på förstora pattar?? hehe jaja, lite Bh hade nog inte skadat, men iallfall var hon klart snyggast!!! :banana go Carola :hoppa

Miss_Orchidee skrev:
klagar du på förstora pattar?? hehe jaja, lite Bh hade nog inte skadat, men iallfall var hon klart snyggast!!! :banana go Carola :hoppa

Ja vafan, jag har små händer, B80 är den perfekta passformen :D

Av de riktiga bidragen tyckte jag nog ingen stack ut direkt. Den enda låt som fastnade var Nannes, fast tyckte inte den var särskilt bra den heller. Shirley Clamps låt tyckte jag var lite fattig, fadd och ointressant. Alcastar var nog egentligen bästa låten fast har redan glömt hur den går...Tror Nanne vinner.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt