Min Pinsammaste är nog när jag skulle montera tailguarden på min TL, då man var tvungen att flytta på huvudsäkringsdosan för att den skulle få plats. Detta innebar även att en kabel fick delas och förlängas. Gör allt detta, är väldigt noga med att allt ska hamna rätt, mäter kablar och kollar att de sitter rätt och att det inte är några kortslutningar. Krympslangar alltihop, dels de 4 ledarna och sen alltihop. Väldigt snyggt och proffsigt!
Men näs jag sen skall köra hem (är på jobbet och meckar) så ät hojen tvär död

Huvudsäkringen har gått. Byter den, men nästa säkring pajar så fort den ser fästet den skall ner i. Duktigt less är jag nu, klockan är typ 22 också, Tar isär hela kabeln igen, hittar inget fel, sätter ihop det igen, lika fint som innan, och popp, där gick den sista säkringen. Nu är klockan 11.30, så jag får gå hem, duktigt förbannad.
Nästa dag hjälper polaren mig att felsöka, och när vi håller på att mäter lite frågar han varför det blir -12V på mulitmeter...
Batteriet på fel håll, det var även därför pluskabeln inte räckte lika bra som förut.
En annan gång när jag bytt packboxar glömde jag distanspinnen till returdämpningen, den hittade jag när jag höll på att plocka väck allt papper jag spritt ut. Även detta sent på kvällen, och vi skulle till banan dan efter, så det vara bara att plocka av benet igen och ha isär det.