meet @ fröland

körning lördag 28 JULI, samling ua torget kl 12:00

SAMLING UDDEVALLA TORGET KL 12:00 LÖRDAG DEN 28 JULI!!

därefter gruppkörning till fröland..

se till att få med alla era polare!!
 
Last edited:
Citat:
Inskickat av Kiel
1.kiel
2.nicco
3-6. ktm skaftö
7.#86 Anders (thn)
8.H_sson (thn)
9.Hedlund
10.Zonic
 
Jag jobbar. Så det blir inget fotograferande från min sida på lördag. Men Zonic, vi kan ju dra ut i princip när som helst annars.
 
kiel ja snacka me askel å sköftöborna igår .. vi snacka om mellan 3-5 att ses typ .. jag är på i vilket fall men måste planera fyllan om de blir så tidigt ....

av me plåtarna och in i stan sen ? =)
 
Men Zonic, vi kan ju dra ut i princip när som helst annars.[/QUOTE]

Japp så fort det blir sjysst väder och jag ska köra så slår jag dig en pling:tummenupp vafan är du uppe redan inget bakrus från igår då?:D
 
kiel ja snacka me askel å sköftöborna igår .. vi snacka om mellan 3-5 att ses typ .. jag är på i vilket fall men måste planera fyllan om de blir så tidigt ....

av me plåtarna och in i stan sen ? =)

Ja klockan 3 går bra det med. tycker ni andra det oxå? så kör vi på det isåfall..

edit: plåtarna, eller så kör man min style, tejp :yoparty
 
Kör på 3 då.
Leka lite på fröland, fota o filma sedan kan vi ju skojj köra lite då =)
 
Fan min växellåda har tackat för sig nu :huvet

Ni får stryka mig från listan imorn =( Hoppas det kommer fler tillfällen längre fram vill inte missa nästa gång....

Kör för mig oxå imorn som F-N :yoparty
 
Jag tar hojjen till jobbet imorgon om vädret tillåter, då är ni kanske kvar på fröland när jag kommer hem..?
 
Ahh klockan 3 imö.
Ses där =)

Då hinner man vakna också=)
 
Last edited:
Kom hem nu, så klockan 3 passar lysnade..

SYNS PÅ TORGET KL 15:00 grabbbar
 
1.kiel
2.nicco
3-6. ktm skaftö
7.#86 Anders (thn)
8.H_sson (thn)
9.Hedlund
10.Zonic
11.Alkzkz

:tuttar :fyllisar
 
det regnar för ovanlighetens skull.

jag som tänkte komma och kolla =(

Nu börjar det närma sig!
Synd bara att det kom en skur. Men nu är det ju uppehåll och ljust iaf. Bara att hoppas :tummenupp Enligt SMHI inatt så skulle det lbi lätt med moln och solglimtar. MEn dom har ju inte varit så väldigt ärliga den senaste tiden...
 
Nu börjar det närma sig!
Synd bara att det kom en skur. Men nu är det ju uppehåll och ljust iaf. Bara att hoppas :tummenupp Enligt SMHI inatt så skulle det lbi lätt med moln och solglimtar. MEn dom har ju inte varit så väldigt ärliga den senaste tiden...


tror inte dom har prickat en dag rätt under min semester iallafall
 
Nu kom jag hem från jobbet! Hur gick det? :)
Kändes lite sent att åka ut nu... var lat o tog bilen till jobbet i morse. :sissy
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top