meet @ fröland

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Körning På Lördag 28 Juli, Samling U-a Torg Kl 12:00

SAMLING UDDEVALLA TORGET KL 12:00 LÖRDAG DEN 28 JULI!!

därefter gruppkörning till fröland..

se till att få med alla era polare!!
 
Last edited:
1.kiel
2.nicco
3-6. ktm skaftö;)
7.
8.
9.
Dag och tid? efter 18 passar bäst
 
1.kiel
2.nicco
3-6. ktm skaftö
7.#86 Anders (thn)
8.H_sson (thn)
9.

om det inte är race då :)
 
1.kiel
2.nicco
3-6. ktm skaftö
7.#86 Anders (thn)
8.H_sson (thn)
9.Hedlund

börjar ju bli ett par stycken nu.. när passar det er?
 
1.kiel
2.nicco
3-6. ktm skaftö
7.#86 Anders (thn)
8.H_sson (thn)
9.Hedlund

börjar ju bli ett par stycken nu.. när passar det er?

Har ett önskemål tror även H_sson önskar detta.
Det är att vi inte tar det onsdag för då förberedder vi för race som vi kör på torsdag å fredag är man lite möör i kroppen :gnissla

Annars är vi på vilken dag som helst har ju semester :D
 
tänkte köra ikväll om det inte börjar droppa, hur ser vädret ut i u-valla nu, svara innan 19 om nån e sugen
 
vore bra om vi får höra vad sudde @ firefly har att säga om dessa planer?
 
Kiel, ta tag i det här nu och säg datum och tid! :tummenupp

Var ett tag sedan man såg dig nu Askel, hoppas att se dig där :tummenupp

Vi MÅSTE klocka en solig eller åtminstone torr dag, annars blir det inte als lika skojj...


Jag kan ta på mig att filma också by the way =)
Kan ändå inte göra nått kul :rolleyes:
 
Är det så att ni kommer vara där vid fem tiden eller senare så kommer jag gärna förbi en sväng med kameran.
 
Det går bra för oss ut mot kusten med :P Säg en tid vi ska mötas bara. Köra samling på torget då eller direkt ut till fröland?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top