Medlemstråden

Klicka om du fyllt i här eller inte =)

• Antal röstningar
    0

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
Halloj.
Jag skapar denna tråd för att vi medlemmar ska kunna berätta lite om oss själva som personer, fyll i hur mycket eller hur litet du vill!

Här är jag...

Tjena...
Fredda heter jag på riktigt, nicket kommer från att jag helt enkelt tycker om att ha kul. (vilket synts lite för ofta på sjukhusjournalen...) Jag är en positiv, glad idiot med rätt sjuk humor...

Jag snurrar runt på en röd ZX-12R -00:a som jag är mycket nöjd med, ingen banhoj förstås, men på gata och framförallt sena lördagsnätter är den djävligt rolig. :tungan

Jobbar i mc-butik, har en trevlig flickvän och ett par knäppa katter.

Gillar det mesta som går fort (nu tänker FredR1k, Ac och Mr Champ nåt sjukt. Igen.)

Röker? Nope.
Snusar? Nope
Dricker? Japp. Jorå. Så atteeeeeee.
Äter? Allt. Helst grillat eller lasagne. KÖTT.
Humorsmak: Pablo Fransisco, Eddie Murphy (Raw/Delirious), Höll på attdö av garv när vi kollade på lejonkungen.
Tycker inte om: Göran Persson.

Hej! Jag är en hemlig agent från ryssland, så jag kan inte berätta mer utan att döda er :rolleyes:

Ja Robert heter jag och är kassör här i Lakritsremsan.

Mitt nick, tja RW i mitten är mina initialer och så låter det så coolt, starke aRWe.
Är egen företagare.
Mina intressen: Hojar och hojåkning och internet :lol SPORTHOJ.COM

Det är jag som brukar hålla i dom lite längre (alldels för långa enl vissa) turerna på helgerna.

Sen åker jag då Suzuki GSXR 1300 och brukar åka ifrån dom flesta när det svänger. :tungan

Har nyligen tagit licens och ska börja tävla i rr och då främst ERF.

Min största last är godis, locka med lite och jag går med på vad som hellst. :D

Björn heter jag och jag är ny medlem för i år, ser fram emot sommarens körningar( har 6 bankörningar inbokade), mitt nick kommer från min hoj som heter nc35 (honda rfv 400), skojig hoj faktiskt, lite udda kanske men inte så dyr att försäkra :tummenupp

Funatic skrev:
2047374 Halloj.
Jag skapar denna tråd för att vi medlemmar ska kunna berätta lite om oss själva som personer, fyll i hur mycket eller hur litet du vill!

SporTlovEr, nicket lite av att jag gillar sport, men BARA motorsport, fick in mina initaler också då. Jag kör RF 900 med "löfbergs lila" lacken, men hejar inte på färjestad, skulle ha betalt av dem för reklamen skull.

Heter Tomas, ibland talar jag först, och tänker sedan :va, men det kan ju de som är insatta i veta att lite silvertape kan göra susen med, har aldrig försått att jag fått 2 öron för att jag skall lyssna mer än prata, jag brukar tala rätt mycket på sporthoj.com :hihi, och vill gärna hänga med i alla svängar härinne, fast det blir lite missupfattningar när jag tror jag förstår och förstått, fast jag inte vet :tungan (nog med självironi nu :tummenupp )

Har alltid gillat allt med motorer att göra, först Bilar, sen har det gått över till 2 hjulingar, som nog har petat ner båda, bilar, fiske o jakten.

Kollar gärna på Formel 1, Rally, Motogp, andra motorprogram utan inbördes ordning.

Jobbar på ett Stållager sedan 17 år tillbaka, tillhör väl inventarierna kan man säga. Röker= fy sjutton..snusar=blä! Dricker=mycket mycket sparsamt, för att det skall vara gott, inte för att bli plakat..

Bor i hus i Köping med min fd flickvän, numera fru, och mina 2 döttrar på 9 och 11 och en hund samt en dvärghamster. Övriga familjen är mycket förstående för min största hobby.

Mat och godis= ja det gillar jag!

Lite väl mycket fordon börjar husera på gården, 2 bilar, och snart 3 motorcyklar, storhojen samt en Fiddy och en pendlarskoter. Brukar kunna bli lite rokader bland alla moppar o bilar..men Hoj kommer jag köra så länge jag kan, sen får man väl trimma på rullatorn :tummenupp

Har ofta många olika "järn" och projekt på G, både härinne och även privat, har knappt tid att ha tråkigt..tycker om när det händer lite nytt, försöker skapa och väcka lite debatt och nytänkande här på sporthoj/lakritsremsan.

Var bara den där partygeneralen som jag insåg var helt fel för mig...är det något jag är riktigt intresserad av, då är jag driftig.

Tycker man har lärt känna ett riktigt trevligt gäng, men skulle gärna vilja få chansen att träffa ännu flera trevliga likasinnade medlemmar denna sommar!

Last edited:
Tina var namnet.
Jag har en åsikt om det mesta och drar mig inte för att tala om det :hihi
Jag uppfattas allt som oftast som en biatch av främlingar, men de som känner mig vet bättre. (Jag kan dock vara en om det krävs)
Sambo med en lång, vacker och mycket klok herre som heter Danne, (westw på sh.com), som coachar mig genom allt från katastrofer till småsaker :pannkyss
Och så har jag en hund av modellen farlig. (om man ska tro Aftonbladet&CO)

Jag kör en GSX-R 600 av 1998års modell. Själv är jag en 82:a.

Mitt allra största intresse och det jag brinner för är det svenska lantbruket, inom vilket jag även jobbar och snart ska utbilda mig vidare i. (Lantmästarprgrammet, Alnarp, Skåne)
Det näst största intresset är motorcyklar och i skrivande stund håller jag på att utbildas till SMC-instruktör och ska sedan vara instruktör på gokartbanan Rörken i Uppsala, samt SMC:s bankörningar.
Tillsammans med två tjejjer från SMC Västmanland ska jag få ihop lite gokartbanekörningar i sommar på Pepparrotsbanan i Enköping, vi jobbar på det just nu alltså.
Utöver det så är det x antal bankörningar inbokade och de ökar hela tiden i antal. Min favvobana är Kinnekulle. Kanske för att det var den första bana jag någonsin kört på, men mest för att den är lite trixig:)
Nu under vintern så har det blitt lite köra med fiddyn FYM110 i gokarthall i Södertälje, för att stilla abstinensen en aning... :banana
Nikotin: nej
Koffein: nej
Alkohol: när helst andan faller på och då gärna Baileys, i massor... :3freak
Godis: oh ja!(en gång i veckan då)

Nuff said

Hej! Ja heter Micke å gillar långa skogspromenader och att sitta å småfisa på jobbet!
Har en guldfisk å två hojar, eller 3, eller typ 4, hur man nu ser på saken!
Jag har haft fler guldfiskar en gång i tiden men dom har lixom dött, ja fattar inte, måste man mata dom eller?
Jag är alltid fruktansvärt seriös å nästan aldrig ironinsk.

Jag brukar sjunga i bilen å älskar å dansa i lägenheten mer eller mindre naken till konstig musik! Dessutom brukar ja skratta åt mina egna inlägg på SH, ha ha.

Annars kör ja lite cross å tävlar i Supermoto, Ibland lånar ja styvfarsans R1:a å raggar brudar med!

:2cool

Last edited:
Tja !! Är 27 år och heter Mattias "Alias Klotarkungen, A©, Knutte, - Take your pick"
Jobbar som lastbils chaffis för Coop/Konsum, och kör ut färskvaror i Stockholms området..

Gillar att ha skoj och ömgås med polare, tex
Funne - Mer skadad humor än den killen får man leta efter:rofl
Valle - Alias Valleeeeee:hihi
Crille - Turbomuppen #1 :Bugar

Är Hårdrockare ut i lilltån, lyssnar nästan alltid på musik, dom timmarna jag är vaken. Är intreserad av tatueringar och piercingar.
Har 10 tatueringar och 2 piercingar "Lite bilder ---->Hemsida"

Hojen då.. Hade en Zx9a -96 som vart en ganska häftig fighter efter första klotningen, efter nåra till klotningar och massa strul med den hojen...,
så köpte jag mig en Honda VTR 1000 Sp1 av årsmodell -00 --->Bilder Helt klart snyggaste hojen i stan :tummenupp

Röker: Ja igen.
Snusar: Slutat.
Dricker: Allt som ställs på bordet.
Äter: Allt utom grönsaker.
Humor: Mr Bean är husgud.
Gillar inte: Vara ensam.
Musik: Metal, Goth, Hårdrock i all dess form.

hej mathias heter jag. jag är en lång, smal, bond å blåögd singelkille som söker mc brud för mysiga sommarkvällar på min thunderace. jag är rök å snus å barnfri. Har fast jobb som bilelektriker men i mina drömmar vill jag bli mc mekaniker. Efter som jag är ensam så skaffade jag mig en ktm supermotard för ensamma sommarkvällar. Hoppas på att i sommar lära mig wheeeelllaaa så att du ska bli impad å ha nått at skryta om inför dina kompisar. jag är snäll å inte ett dugg kräsen. Äter å driker det som bjuds .
Svar med bild besvaras. (Jo just ja. står du för hus barn å hund så har jag volvokombin.)

Bifogat

• jag.jpg
    jag.jpg
    38.6 KB · Visningar: 63
Last edited:
r matte skrev:
2054612 hej mathias heter jag. jag är en lång, smal, bond å blåögd singelkille som söker mc brud för mysiga sommarkvällar på min thunderace. jag är rök å snus å barnfri. Har fast jobb som bilelektriker men i mina drömmar vill jag bli mc mekaniker. Efter som jag är ensam så skaffade jag mig en ktm supermotard för ensamma sommarkvällar. Hoppas på att i sommar lära mig wheeeelllaaa så att du ska bli impad å ha nått at skryta om inför dina kompisar. jag är snäll å inte ett dugg kräsen. Äter å driker det som bjuds .
Svar med bild besvaras. (Jo just ja. står du för hus barn å hund så har jag volvokombin.)

FEL FORUM!! FEL FORUM!! Var inte en dating-tråd :lol :7peta

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

r matte skrev:
2054612 hej mathias heter jag. jag är en lång, smal, bond å blåögd singelkille som söker mc brud för mysiga sommarkvällar på min thunderace. jag är rök å snus å barnfri. Har fast jobb som bilelektriker men i mina drömmar vill jag bli mc mekaniker. Efter som jag är ensam så skaffade jag mig en ktm supermotard för ensamma sommarkvällar. Hoppas på att i sommar lära mig wheeeelllaaa så att du ska bli impad å ha nått at skryta om inför dina kompisar. jag är snäll å inte ett dugg kräsen. Äter å driker det som bjuds .

A© skrev:
2051383 Tja !! Är 27 år och heter Mattias "Alias Klotarkungen, A©, Knutte, - Take your pick"

Är Hårdrockare ut i lilltån, lyssnar nästan alltid på musik, dom timmarna jag är vaken. Är intreserad av tatueringar och piercingar.
Har 10 tatueringar och 2 piercingar "Lite bilder ---->Hemsida"

.

Såg dig på bågen utanför Spicy hot häromdan... Kände igen tatuerinagrna på halsen... Vill också ha!!!!!!!!!

Dregen skrev:
2111998 Såg dig på bågen utanför Spicy hot häromdan... Kände igen tatuerinagrna på halsen... Vill också ha!!!!!!!!!

Bara fram med nålen å köra det... Men jag lovar, det gör ONT..... :tummenupp
Fast det gjorde mer ont på höger sidan än på vänster "Skumt" :va

Nice hoj förästen... "Fast att det är en host host Yamaha host host" :rofl

Tänkte skriva i här nu när jag är medlem.
Jag heter Camilla (fd Pink_dreams) bor på Nairobi. Men flyttar snart till Haraker.
Är 25 år. Min familj består av min hund Frasse som är en Amerikansk Cockerspaniel på 2 år och mina 3 råttor.
Tog kortet sent förra året. Blev ju inte så mkt åka av pga Gideo gubben.
Men tänkte ta igen det nu..
Har alltid gillat det mesta med fart.. Innan jag kom in på Mc fronten så var jag besatt av bilar. Körde en rejs. Men eftersom jag nu mera har en gammal sur60 så blir det mera att titta på. Men saknar det väldigt mkt. Men hoppas att mc åkandet ska dämpa det mesta suget.
Jobbar natt på en av våra nattöppna macker i stan. Är väldigt trött på mitt jobb efter 5 år i samma koncern. Men man ska väl vara glad att man har ett jobb iaf..
På min fritid så går jag mkt med Hunden. Lite småmek här och där.. Mc åkning samt skoteråkning (vintertid).
Syr en hel del.. Har hjälpt en del att klä om Dynor. Både mc/4-hjuling och en del skotrar. Samt växelspaks damasker. För en billig peng.
Ja det var väl lite om mig. Lägger till en bild när jag hittar en vettig. :D

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC