Medlemmar i Hyllinge

Jag tycker att

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Möte i Lödde den 17/2, vad tyckte ni om att köra separata dagar för licensträning mc/bil, iof får vi förmodligen endast 3 träningar men passen blir längre.

Last edited:
oscar skrev:
Jag röstar för separat! Ska du dit Micke?
Ja jag tänkte att om vi är ett par stycken från mc sektionen så kan vi ventilera detta med Hyllinge, kul om fler kommer.

Jag mailar en lista till Eva innan mötet.

Separata tillfällen. Det blir så lite kört annars att det inte är lönt mödan att ta sig dit.

Zilversurfer skrev:
Nu kör inte jag där längre, men givetvis så separata.....
Varför inte det? Sålt kwakkan?

GSXR1100R skrev:
Ja jag tänkte att om vi är ett par stycken från mc sektionen så kan vi ventilera detta med Hyllinge, kul om fler kommer.

Jag mailar en lista till Eva innan mötet.

Ok jag kommer dit och så raggar vi på Glorias efteråt! :tummenupp

oscar skrev:
Eh, ni har ju varann. Fan ska ni på glorias å göra :confused:

Kunde inte Nexor som röstat på "Annat" berätta hur han tycker att det ska vara. Ganska lönlöst att att se att någon har röstat så utan att få veta varför...

oscar skrev:
Lönt att ragga när du är med, du flashar med din A-licens och vips är alla brudar som flugor på en koskit.

Det måste ju finnas någon nackdel med att inte köra på samma träningstillfällle som bilarna... Priset???

Annars är det väl ett självklart svar.

flykay76 skrev:
Det måste ju finnas någon nackdel med att inte köra på samma träningstillfällle som bilarna... Priset???

Hyllinge MS är mera en klubb för dom som är intresserade av bilar. Så därför har dom svårare att få funktionärer till enbart mc-träningar.

Får locka dit fler funktionärer som har intresse av hojar till klubben! :tummenupp

Axxexs skrev:
Hyllinge MS är mera en klubb för dom som är intresserade av bilar. Så därför har dom svårare att få funktionärer till enbart mc-träningar.

Får locka dit fler funktionärer som har intresse av hojar till klubben! :tummenupp
Ska kolla med Sydskanes Emse om det finns funkisar.

flykay76 skrev:

Nackdelen med mc/bil samtidigt är vi bara får två korta pass, om inte någon gammal Ford sprutar olja på halva banan, känns inte lönt att släpa dit allt junk för så lite körtid.

Seperata, helt klart! Kvalitét föra kvantitet...speciellt bra för de som kör lite längre!
Synd bara på enbart 3 tillfällen...tror ni det går att få till fler om fler funktionärer finnes? :va

*/ ?>
Back