GSXR1100R
The older i get the faster i was
Möte i Lödde den 17/2, vad tyckte ni om att köra separata dagar för licensträning mc/bil, iof får vi förmodligen endast 3 träningar men passen blir längre.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag tänkte att om vi är ett par stycken från mc sektionen så kan vi ventilera detta med Hyllinge, kul om fler kommer.oscar skrev:Jag röstar för separat! Ska du dit Micke?
GSXR1100R skrev:Ja jag tänkte att om vi är ett par stycken från mc sektionen så kan vi ventilera detta med Hyllinge, kul om fler kommer.
Jag mailar en lista till Eva innan mötet.
Eh, ni har ju varann. Fan ska ni på glorias å göraoscar skrev:Ok jag kommer dit och så raggar vi på Glorias efteråt!![]()
Bingo skrev:Eh, ni har ju varann. Fan ska ni på glorias å göra![]()
Lönt att ragga när du är med, du flashar med din A-licens och vips är alla brudar som flugor på en koskit.oscar skrev:Ok jag kommer dit och så raggar vi på Glorias efteråt!![]()
pax för kolvagn .... bästa platsen ...oscar skrev:Tåget my freind, TÅGET!!! Tutuuuut...
(Nej du får inte vara loket Valmers, det har Micke redan paxat!)
flykay76 skrev:Det måste ju finnas någon nackdel med att inte köra på samma träningstillfällle som bilarna... Priset???
Annars är det väl ett självklart svar.
Ska kolla med Sydskanes Emse om det finns funkisar.Axxexs skrev:Hyllinge MS är mera en klubb för dom som är intresserade av bilar. Så därför har dom svårare att få funktionärer till enbart mc-träningar.
Får locka dit fler funktionärer som har intresse av hojar till klubben!![]()
Nackdelen med mc/bil samtidigt är vi bara får två korta pass, om inte någon gammal Ford sprutar olja på halva banan, känns inte lönt att släpa dit allt junk för så lite körtid.flykay76 skrev:Det måste ju finnas någon nackdel med att inte köra på samma träningstillfällle som bilarna... Priset???
Annars är det väl ett självklart svar.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |