Medel och snabbturer i Sthlm

Vilken tid hade du tänkt dig? Jobbar till 4 och måste hem å fixa lite samt hämta hojjen så en kvällsrunda är jag med på isåfall

Jag sitter på rosen nu och kommer inte ut mitt nyköpta ställ..:yoparty

Kalasväder nu ju! hållt på å jävlas med fjädringen så nu blir det åka till rosen en sväng å testa bulten / skanssundet vägen, få se hur mycket man förstört av åkkomforten som ju verkligen var fantastisk förut :rolleyes: :näsblod

Någon som är sugen på en eftermiddagsvända? Jag tänkte mig start från Rosenhill vid 15:00. Sedan en blir det en sväng upp till Mariefred via Sörmlands krokvägar.

Någon som är sugen på en eftermiddagsvända? Jag tänkte mig start från Rosenhill vid 15:00. Sedan en blir det en sväng upp till Mariefred via Sörmlands krokvägar.

Jag e på! Syns vid rosen kl 15, konfirmera gärna här att du läst detta :)

Tack för trevligt sällskap.: Höjdarväder! Det är så här det skall vara när man kör hoj. :rock

Bara jag som tänkt dra ut å åka imorrn? tänkte ta mig en tur under dagen, börja åka runt 11 lr nått

Hade gärna följt med men jobbar tyvärr denna helg. Kan åka på kvällen efter sex någon gång om någon vill då.

Jag är sugen på att köra lite, ont som fasiken i axeln så håller gärna ner tempot en aning mot sist :arsele

Jag tänkte försöka vara på rosen runt 11.30, vore trevligt att inte behöva köra själv, kan ta det lite lugnt också :)

Jag kan åka vart som, har ingen rutt planerad, brukar beslutas på plats oftast, får se vad folk vill och hur många som dyker upp.

nu måste jag skjutsa familjen till skansundet med bil och sen tillbaks hem å sätta mig på hojjen

vilka är sugna på att ta en fika-tur imorgon vid 15:00 typ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT