Medel och snabbturer i Sthlm

blev en bra liten kort kvällsrunda med god glass, skönt å komma ut i det sköna vädret :tummenupp

Tänkte alla sitta hemma imorrn, eller några som planerat lite körning?

Nej jag lurar på åkning. Var snack om dåligt väder till helgen men nu ser vädret helt ok ut. Osäker på ev vägval dock.. någon som kan bra runda till Sigtuna exempelvis. Sugen?

Jag kommer hoppa på hojjen 8.30 för å skjutsa tjejen till jobbet, sen är man fri hela dagen, antagligen kommer jag dra runt lite själv nån timme innan folk vaknar, men vore ju kul med lite sällskap under dagen :hej

Dålig på vägval som du vet, men bara styra dit nästan pekar och försöka undvika dom stora vägarna :rolleyes:

Är nog lite sugen att köra framåt kvällen om några mer är på, tempo kvittar

Kommer åka ut en sväng nu om en halvtimme typ. Om någon vill joina eller så säg till. Spelar ingen roll vart vi åker.

Okej ska precis åka men vart vill du mötas åker från nacka ?
Skogis om en 20min?

Nån som vill köra en sväng idag? Metereologerna gjorde visst en kovändning gällande regnet idag.

Haha ja jag märkte det! Jag tar nog en tur men det blir nog inte för ens 4 - 5 tiden. Vilka är sugna?

Haha ja jag märkte det! Jag tar nog en tur men det blir nog inte för ens 4 - 5 tiden. Vilka är sugna?

Jasså du tänkte vänta ut regnet lite till? :) jag är nog lite på väg ut ganska snart i så fall, men känner mig lite inspirationslös gällande ruttvalet.

Ja man måste leva lite! Jag skriver en dikt här när jag rör mig !:fyllisar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...