Medel och snabbturer i Sthlm

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
reviderat.
 
Last edited:

pumpe3

Trött
Gick med
5 Sep 2010
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha MT10 SP , Speed Triple -12 , BMW R1150 GS -02
Kan nog tänkas vara på imorgon oxå, tid spelar mindre roll om jag bara hinner kolla av tråden
 

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
En mörk karaktär i "Lugnt tempo tråden" övertalade mig om att konvertera till den "mörka sidan" här inne istället.

Så jag och en person till dyker upp i Upplands-Väsby kl 13:00, vi är flexibla med tiden om den skulle ändras igen, skriv här om den skulle ändras.

Är det macken i Upplands-Väsby som gäller eller?
 

blackizzz

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Tyresö
Hoj
Yamaha YZF R125 -11
Lite nyfiken på vilket tempo som hålls, kommer inte kunna hänga med nu med 125:a, snabb genom kurvor, seg på rakor :p men kan vara bra att veta när A2 kommer om en månad :D

Så hur fort går det? :yoparty
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Simpnäs (Brygga) Hamncafe som är det potentiella målet stänger 16:00, så för att hinna dit föreslår jag att det är den ursprungliga tiden 11:00 vid Skogskyrkogården som gäller, vi styr då kosan till Upplands Väsby via E4an om ingen på plats har ett bättre förslag, och glider sen förbi McDonalds Upplands Väsby för att se om det finns något annat folk där som vill haka på runt 11:45 från Upplands Väsby ?

Verkar vettigt?
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
11:00 vid skogis alltså. :tummenupp
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Simpnäs (Brygga) Hamncafe som är det potentiella målet stänger 16:00, så för att hinna dit föreslår jag att det är den ursprungliga tiden 11:00 vid Skogskyrkogården som gäller, vi styr då kosan till Upplands Väsby via E4an om ingen på plats har ett bättre förslag, och glider sen förbi McDonalds Upplands Väsby för att se om det finns något annat folk där som vill haka på runt 11:45 från Upplands Väsby

Verkar vettigt?

Jag tänkte börja lite med mc igen. Hur fort kör ni när det härjas runt, hänger man på? Och är det nån som har semester och kör på lite i veckan med?
 

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Tack för idag! Riktigt fina vägar framförallt på eftermiddagen. :tummenupp

Jag tänkte börja lite med mc igen. Hur fort kör ni när det härjas runt, hänger man på? Och är det nån som har semester och kör på lite i veckan med?

Det är varierande, idag blev jag illamående före lunchen (blandning av vätskebrist, tajt skinnställ och väldigt kuperade vägar som jag aldrig kört förut), så då fick de andra vänta in mig vid nästa korsning. Men det är inga problem och absolut ingen som klagar, man är ju sällan mer en någon minut bakom.

Fast efter lunchen var jag med och gasade igen :tummenupp
 

FastFred

Återfallsknutte
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Huddinge
Hoj
Suzuki M1800RZ -14
Skön sväng i mystempo:tummenupp

Vek ner mig i Norrtan och tog Rialavägen hem, en höjdare!

Skönt att få sota ur Tuonon emellanåt :yoparty
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top