Medborgarplatsen, Torsdag 21/8 18:00

Frida skrev:
Så sant som det är sagt :fakta Nu får vi se om du lärde dig nåt i lördags!! :D

Och du, om du ser till att komma fram till stoppen lika fort som vi andra så hinner du iaf höra vad vi säger om dig. Men att vi skulle prata skit ? Nä, aldrig! Det är väl aldrig nån som driver med dig? :rolleyes: Du har ju tom en egen fanclub!! Tänk den som ändå hade det.........

Hinner du till 18 nu RoLLER?! Bäst å slänga dig på hojen NU!!

Ok..... jag kommer jag kommer jag kommer!!!!! Åhhhh!!!!!!!
Vi ses snaaaaaart!!!!!!!!!! Weeeeee.....
 
åjåj!
många hojjar idag, många krascher...

hoppas det gick bra för fröken som fick åka volvo240 till Huddinge sjukhus och soppatorskens försäkringsärende nu...

men jag ägde på Rosenhill som vanligt =) fikade hårdast!!!
 
Raggarn skrev:
åjåj!
många hojjar idag, många krascher...

hoppas det gick bra för fröken som fick åka volvo240 till Huddinge sjukhus och soppatorskens försäkringsärende nu...

men jag ägde på Rosenhill som vanligt =) fikade hårdast!!!

Så det var någon annans tur att repa plast idag?. Hoppas ingen gjorde sig ordentligt illa bara, en hoj går ju alltid att fixa?. :(
 
Viktor stod du på släpet hem, ?( jag har sett att dom gör så på racebanor ,hmm vad var det släpet kallades, ähh det har jag glömt) :D , fick du rabatt på hämtningen ?. Skämt å sido , skönt att det inte gick så illa ändå.
Hoppas att det inte gick så illa fröken som hamnade i skogen och att hon kryar på sig.

Förövrigt så var det första gången som jag åkte med en så stor grupp och det var skitskoj , det känns rätt mäktigt när det är så många hojar som är ute och snurrar , man kände sig lite som en bromskloss ibland ( det var väl Sweedo som ville om tror jag ,och du behövde inte ursäkta omkörningen det gick ju som smort ). Jag hade kul men det är lite knepigt med att få ihop namn med ansikten när man inte känner så många.Hakar gärna på mer gånger och åker.
 
Last edited:
Hmmm, 3 hojar i backen/diket, trist, tangerar vårundan.. :(

Men, verkar inte vara några allvarligare skador, hoppas det är OK med dig Anneli.a (och dig som körde också) :confused:

Och, för övrigt så hade i alla fall jag vansinnigt kul, räknade till 36 hojar!!! :bow Hemfärden på Slingerbulten i mörker, farligt och dumt, men härligt härligt... :D

Såg att det redan finns en bildtråd HÄR! Är Mojje som lagt upp ett gäng finfina bilder, men kommer mer... ska bara framkalla filmen! :rolleyes:

/B
 
Last edited:
benkar skrev:
Hmmm, 3 hojar i backen/diket, trist, tangerar vårundan.. :(

Men, verkar inte vara några allvarligare skador, hoppas det är OK med dig Anneli.a (och dig som körde också) :confused:

Och, för övrigt så hade i alla fall jag vansinnigt kul, räknade till 36 hojar!!! :bow Hemfärden på Slingerbulten i mörker, farligt och dumt, men härligt härligt... :D

Såg att det redan finns en bildtråd HÄR! Är Mojje som lagt upp ett gäng finfina bilder, men kommer mer... ska bara framkalla filmen! :rolleyes:

/B

Var det fler som glömt kolla koskitindex idag, 3st i diket måste väl vara rekord för en runda?. Kanske ska börja med en special runda för oss som inte kan hålla oss på vägen?. :D
 
Ken Keniff skrev:
Viktor stod du på släpet hem, ?( jag har sett att dom gör så på racebanor ,hmm vad var det släpet kallades, ähh det har jag glömt) :D , fick du rabatt på hämtningen ?. Skämt å sido , skönt att det inte gick så illa ändå.
Hoppas att det inte gick så illa fröken som hamnade i skogen och att hon kryar på sig.

Förövrigt så var det första gången som jag åkte med en så stor grupp och det var skitskoj , det känns rätt mäktigt när det är så många hojar som är ute och snurrar , man kände sig lite som en bromskloss ibland ( det var väl Sweedo som ville om tror jag ,och du behövde inte ursäkta omkörningen det gick ju som smort ). Jag hade kul men det är lite knepigt med att få ihop namn med ansikten när man inte känner så många.Hakar gärna på mer gånger och åker.

Det var kul att ses.... haka på fler gånger.... På lördag e det snurren t ex!! :tummenupp
 
Ja attan!
hade hur kul som helst :)
Synd på soppatorskens, fnuppens och MrBlåR1 med Annelis vurpor :(
Ken jag ville bara vara på säkra sidan att ni uppfattat omkörningarna som justa. jag var på rejshumör idag :squid
Den däringa benkar han jag inte ikapp bara :(

Tur att man skall till Kinnekulle nästa helg :rock Börjar bli farligt tempo på allmän väg :crash

Nä nu skall jag slå mig själv med en klubba så att jag somnar :smasha , för adrenalinstinn :3freak
 
Får tacka för en kul sväng ikväll........ iaf för oss som höll oss på hjulen. Var första ggn för mig men gör gärna om det. Tempot var ju hyfsat...:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top