Medborgarplatsen, Torsdag 21/8 18:00

BB är upptagen med en fantastisk pojkvän á la jP
Honom älskar jag. Men jag älskar även mina vänner.
Vi är bara bekanta än sålänge Roller, men du är en kille med humor och du bjuder på dig själv. Det är positivt. Dessutom är du en trevlig kille. Såvida du inte faller för trycket o kör över din förmåga på motorcykeln..

Bikerbitch skrev:
BB är upptagen med en fantastisk pojkvän á la jP
Honom älskar jag. Men jag älskar även mina vänner.
Vi är bara bekanta än sålänge Roller, men du är en kille med humor och du bjuder på dig själv. Det är positivt. Dessutom är du en trevlig kille. Såvida du inte faller för trycket o kör över din förmåga på motorcykeln..

Jorå jag vet ju det jag, att du e upptagen av jP menar jag ;)

Imorrn måste jag köra över min förmåga, Matte kommer att tvinga mig att köra på bakhjulet... Piska mig tills jag kör ettan ut.... Det ska bli hemskt :eek: :( :skrämd

RoLLER skrev:
Jorå jag vet ju det jag, att du e upptagen av jP menar jag ;)

Imorrn måste jag köra över min förmåga, Matte kommer att tvinga mig att köra på bakhjulet... Piska mig tills jag kör ettan ut.... Det ska bli hemskt :eek: :( :skrämd

Kan man haka på o glutta. :confused:
Inte för att jag är någon hejare på hjärt/lungräddning då men jag kan alltid komma med glada tillrop och dylikt :)

Hoppas bara vädret blir lite bättre än nu ikväll. Här i Västerort har det pissat något förbenat. :(

Caffe skrev:
Kan man haka på o glutta. :confused:
Inte för att jag är någon hejare på hjärt/lungräddning då men jag kan alltid komma med glada tillrop och dylikt :)

Hoppas bara vädret blir lite bättre än nu ikväll. Här i Västerort har det pissat något förbenat. :(

Klart att du kan komma :tummenupp Glada tillrop LÄR behövas!

RoLLER skrev:
Imorrn måste jag köra över min förmåga, Matte kommer att tvinga mig att köra på bakhjulet... Piska mig tills jag kör ettan ut.... Det ska bli hemskt :eek: :( :skrämd [/B]

Vad e de jag hör?... sviker ni mig imorgon med?.. :(

RoLLER skrev:
Klart att du kan komma :tummenupp Glada tillrop LÄR behövas!

Coool, då får vi höras under dagen.

Har ju en sådan där gtrevlig fridag imorrn från jobbet så det enda jag har inbokat är ett besök hos Försäkringsbolagets,s drive in besiktning. :(

Funderar på om jag ska försöka ge mig i kast med ett byte av olja och filter osså i snurran så det är fräscha grejor i älsklingen när jag ska smiska skiten ur henne på Kinnekulle på söndag :crash

Caffe skrev:
Coool, då får vi höras under dagen.

Har ju en sådan där gtrevlig fridag imorrn från jobbet så det enda jag har inbokat är ett besök hos Försäkringsbolagets,s drive in besiktning. :(

Funderar på om jag ska försöka ge mig i kast med ett byte av olja och filter osså i snurran så det är fräscha grejor i älsklingen när jag ska smiska skiten ur henne på Kinnekulle på söndag :crash

Vad är det jag hör.... har du klotat du oxå !?

RoLLER skrev:
Vad är det jag hör.... har du klotat du oxå !?

Min hoj har fått smaka asfalt när jag inte satt på den.

Skrev en tråd och beklaga mig...

Här är den :(

Ringde BMW och lyssnade lite och ska alla blessyrer bort så kostar det kring 6 lax plus arbete.
Så jag ska se vad FB säger om saken.

Caffe skrev:
Min hoj har fått smaka asfalt när jag inte satt på den.

Skrev en tråd och beklaga mig...

Här är den :(

Ringde BMW och lyssnade lite och ska alla blessyrer bort så kostar det kring 6 lax plus arbete.
Så jag ska se vad FB säger om saken.

Amen shit... snacka om oflyt =(((((((((((((((

Jag lider med dig mannen!!! :(

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...