jP skrev:Fika är helt klart GAY o jag gillar det. Men som sagt, det blir mörkt tidigt nu och det gäller att utnyttja körtiden. Fika kan man göra det har mörknat!![]()
Precis min tanke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jP skrev:Fika är helt klart GAY o jag gillar det. Men som sagt, det blir mörkt tidigt nu och det gäller att utnyttja körtiden. Fika kan man göra det har mörknat!![]()
Frida skrev:Så sant som det är sagtNu får vi se om du lärde dig nåt i lördags!!
![]()
Och du, om du ser till att komma fram till stoppen lika fort som vi andra så hinner du iaf höra vad vi säger om dig. Men att vi skulle prata skit ? Nä, aldrig! Det är väl aldrig nån som driver med dig?Du har ju tom en egen fanclub!! Tänk den som ändå hade det.........
Hinner du till 18 nu RoLLER?! Bäst å slänga dig på hojen NU!!
RoLLER skrev:Ok..... jag kommer jag kommer jag kommer!!!!! Åhhhh!!!!!!!
Vi ses snaaaaaart!!!!!!!!!! Weeeeee.....
Frida skrev:Har du kommit än?![]()

RoLLER skrev:Du är snäll![]()

Raggarn skrev:åjåj!
många hojjar idag, många krascher...
hoppas det gick bra för fröken som fick åka volvo240 till Huddinge sjukhus och soppatorskens försäkringsärende nu...
men jag ägde på Rosenhill som vanligt =) fikade hårdast!!!
Hemfärden på Slingerbulten i mörker, farligt och dumt, men härligt härligt... benkar skrev:Hmmm, 3 hojar i backen/diket, trist, tangerar vårundan..![]()
Men, verkar inte vara några allvarligare skador, hoppas det är OK med dig Anneli.a (och dig som körde också)![]()
Och, för övrigt så hade i alla fall jag vansinnigt kul, räknade till 36 hojar!!!Hemfärden på Slingerbulten i mörker, farligt och dumt, men härligt härligt...
![]()
Såg att det redan finns en bildtråd HÄR! Är Mojje som lagt upp ett gäng finfina bilder, men kommer mer... ska bara framkalla filmen!![]()
/B
Ken Keniff skrev:Viktor stod du på släpet hem, ?( jag har sett att dom gör så på racebanor ,hmm vad var det släpet kallades, ähh det har jag glömt), fick du rabatt på hämtningen ?. Skämt å sido , skönt att det inte gick så illa ändå.
Hoppas att det inte gick så illa fröken som hamnade i skogen och att hon kryar på sig.
Förövrigt så var det första gången som jag åkte med en så stor grupp och det var skitskoj , det känns rätt mäktigt när det är så många hojar som är ute och snurrar , man kände sig lite som en bromskloss ibland ( det var väl Sweedo som ville om tror jag ,och du behövde inte ursäkta omkörningen det gick ju som smort ). Jag hade kul men det är lite knepigt med att få ihop namn med ansikten när man inte känner så många.Hakar gärna på mer gånger och åker.
Börjar bli farligt tempo på allmän väg
, för adrenalinstinn 
Hotrodbiker skrev:Tempot var ju hyfsat...![]()

Frida skrev:JAG DÅ? ÄR INTE JAG SNÄLL?!?!
Jag har väl aldrig varit elak mot dig![]()
![]()
SÄG ATT JAG ÄR SNÄLL!! ANNARS!!![]()
![]()
![]()
Sweedo skrev:
Äh fan heller!Hotrodbiker skrev:Du tar det väl lungt så motorn håller på ditt engelska hojsurogat![]()
Sweedo skrev:Äh fan heller!
Nu har jag ju en beggad motor att plocka delar från![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |