Jag har trots allt haft tur när det gäller droganvändandet.
Började gå på rave 1989 när allt började och festade ganska mycket i 8år.
Det blev både det ena o det andra, dock inga sprutor eller heroin.
Tjack, kola, E, trippar, svamp.....
Är jävligt glad att jag ej blivit beroende av skiten, men jag har kännt inom mig och skall säga att jag till en del kan tacka LSD´n att jag inte blivit fast i skiten. När jag tog LSD en gång så gick man igenom en resa i sitt inre och där fick jag klart för mig att det är JAG som bestämmer om jag skall ta nåt eller inte, inte drogerna. Och så har det fortsatt då, tog bara på helger när jag festade och fastnade inte i det, tack och lov, för jag har flera vänner som dött av överdoser, och många som nu e nere i herointräsket
Droger kan vara kul vid intagandet, men biverkningarna som kan komma många år senare är inte värda det. Har haft många trevliga E sessioner, men ångrar detta nu då mitt minne sviktar idag

Hade hellre haft minnet kvar än dom där rusen på E tex.
Men men, man har ju lärts sig en del på det hela också, så nu vet man iaf vad det är och kan till viss del avråda andra från vissa grejer, eller åtminstone ge dom råd hur dom minimerar riskerna med just E.
En annan sak som räddat mig är att mina föräldrar inget vet och jag har vetat att om dom skulle få reda på nåt så hade dom blivit helt knäckta och det har också hållt mitt drognyttjande på en sansad nivå.
Skall ni droga så gör det med måtta iaf. Ge fan i att köra fordon under rus, och ta reda på hur ni drogar för att slippa biverkningar så mycket som möjligt.
Många pallar inte med ångest på tex affe och då tar dom massa flödder istället för att slippa ågren dan efter. Jag har alltid sett såna grejer som fusk, och har alltid intalat mig själv att hade du kul igår då jävlar skall du få lida pin idag så att du fattar att man inte kan hålla på med detta för ofta, det har också bidragit till att jag inte blivit beroende.
VooV är den bästa trancfest som finns, vare sig du är drogad eller inte. Ni som gillar trance borde åka på denna fest o rocka loss i 3 dagar