Mcnorrs 4-dagars i finland!

vs rulez

VS skrev:
Zatzys hoj är ju inte körbar....kan du inte låna delen över helgen av honom?

javisst det går bra,
Zvugge hojjen står på lyften hos mcnorr, om du kommer och monterar lös och återställer efteråt så är det bara låna! :rock

Mr Boner

Finsk mintu och bastu, nog vet du boner hur det går... ryktet säger nånting om att du är nykterist... sant eller falskt? :slicka

zatzy skrev:
Finsk mintu och bastu, nog vet du boner hur det går... ryktet säger nånting om att du är nykterist... sant eller falskt? :slicka

Hm...

Detta forum är inte redo att avslöja en sådan hemlighet. Men låt mig säga så här, dom som är där lär få uppleva..... hmm.... eller något..

zatzy skrev:
javisst det går bra,
Zvugge hojjen står på lyften hos mcnorr, om du kommer och monterar lös och återställer efteråt så är det bara låna! :rock

Jag tackar för erbjudandet, kändes bra att ha en sista utväg. Men nu har jag fått tag i leden på Momentum i Luleå (Tack för tipset Steny). :tummenupp
Dom fanns även på Clas Ohlsson till en mycket billigare penning men modellen på Momentum var mycket bättre.
Nu har jag provkört hojen för första gången och den verkar fungera. Verkar sura ner sig under 8k eller så hade jag lite bensin. Över 11k går den som f-n och hade säkert varit snabbast på Motopark om det inte varit för att hojen har en så sunkig förare. :hihi

Nu är Virtasalmi närmare än någonsin. :banana

tandkräm

Sitter på jobbet och känner smaken av tandkräm!
Hm... Kan det vara att jag gurglade lite dåligt i morse eller att jag vet hur nära det är tills jag sitter i en Finsk bastu med björkris i ena handen och Minttu i andra?? :tummenupp

nu...

nu for hela skaran iväg, undra vem som är fullast när dom anläder till fi, jag sätter en tjuga på patte... :dricka

zatzy skrev:
nu for hela skaran iväg, undra vem som är fullast när dom anläder till fi, jag sätter en tjuga på patte... :dricka

Jadu patte ligger närmast tillhand...
Men å andra sidan så är det några som åker från el-hufvudstad ikväll med båten, kan nog bli några på den resan som kommer att vara nära döden... :tuttar

Ringde på eftermiddan en av "bussarna" som var på väg ner. Vilket jävla liv.....stackars chaufför :fyllisar
:lol

minttu

faaaan va fusk, jag vill också vara i finland och vara full! :4skrika
VS gör du min uppkörning till veckan så åker jag till finland nu?!

Sitter hemma med hammaren i bakfickan, ett hus som skall byggas och en sjuhelsickes lust att vara med grabbarna i Finland, ringde och hörde status och det är riktigt goväder där...
Faan va man längar dit, gör inte saken sämre att man har en ny hoj för i år som man vill testa på bana :huvet

Perkele !!!!!!

Phjuu...

Äntligen hemma efter en mycket trevlig banhelg med MC-Norr..... Vädret var ju perfekt... :rolleyes: nästan iallafall.... Men tävlingsgrabbarna fick ju öva lite regn och det var ju bra!!!

Nästa år ska jag oxå ha en räjser att köra med.... så jag inte dricker så mycke öl som i år :D

Roligt att bilderna var uppskattade förresten.... :tummenupp det blev ju några riktigt fina bilder som man kan tapetsera sovrummet med :tummenupp

Ja, verkligen sjukt kul. Vädret var ju perfekt så man fick köra en dag på regn. Jag hoppas att vi vurpfuckon till stockholmare är välkomna i fortsättningen oxå.
sege, ficksa chatten nurå!

Victor skrev:
sege, ficksa chatten nurå!

Jag jobbar på saken men jag är så förbaskat sjukt bakis så det går långsamt. Jefla eus lurade i mig en massa sprit igår på båten, mitt huvud hattarrmejjj.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden