Mcnorrs 4-dagars i finland!

Jag som hade tänkt mellanl anda på Kemora banan på väg dit men tydligen har dom inte lagt asfalten färdigt än :huvet

Niklasinorr skrev:
Motopark är ju jättesnäll mot däcken jämförelsevis, Kemora till exempel käkar ju betydligt mer gummi...å andra sidan så är bägge dom banorna amatörer i Gummiätarföreningen jämfört med Mittsverige, där går det mycket högersidor... :gnissla

Allt är ju som sagt relativt, Enligt mitt tycke så finns det inga banor i Norden som äter däck, å jag har ändå provat dom flesta.

cbjorkman skrev:
Ja det får vi väl nästan anta :kocko

Lite konstigt att man måste avsluta med att idiotförklara folk.
Men det är inte så ovanligt när det kommer från din sida!
Stor käft men det kommer väldigt lite vettigt ur den!

Ta med mycket däck om du vill åka fort, kör man sakta är den snäll men vill man åka snabbt då käkar den grymt mycke däck. De e mina erfarenheter.

Mr.Jim skrev:
Men det är inte så ovanligt när det kommer från din sida!
Stor käft men det kommer väldigt lite vettigt ur den!

Ja då var vi tillbaka i sandlådan...

Z.w.A skrev:
Ny asfalt finns på banan. Var och provade några varv i helgen.

Tydligen så hade det inte blivit bra överallt så banan skulle vara stängd denna vecka för att justera det. Men vad vet lilla jag.

Panik!!!

På grund av strul med leveranser osv så saknar jag den lilla leden som sitter i den delen på växelpinnen som är närmast motorn på en R6a.

Är det någon som har en i bakfickan och ska till Motopark??

ptja ja va fasike, nog kan du få provköra över helgen, om du köper den efter åt :kryckor

Zvugge skrev:
Panik!!!

På grund av strul med leveranser osv så saknar jag den lilla leden som sitter i den delen på växelpinnen som är närmast motorn på en R6a.

Är det någon som har en i bakfickan och ska till Motopark??

Zatzys hoj är ju inte körbar....kan du inte låna delen över helgen av honom?

Ok jag har 2 frågor: Hur bor man, vad ska man ha med sig för själva överlevnaden, finns det nåt matställe, är stugorna på en camping eller nåt i den stilen, finns det dusch eller kan jag lämna handuken hemma? Och sen undrar jag om man ska ta med sängkläder oxå?

Robban W skrev:
Ok jag har 2 frågor: Hur bor man, vad ska man ha med sig för själva överlevnaden, finns det nåt matställe, är stugorna på en camping eller nåt i den stilen, finns det dusch eller kan jag lämna handuken hemma? Och sen undrar jag om man ska ta med sängkläder oxå?

Boendet är i stugby, du ska ha med sängkläder alt. sovsäck
Ja, det finns matservering på campingområdet som erbjuder några rätter och har kiosk.
Dushar o bastu finns dock måste du ha egen handduk

pvcraketen skrev:
Du, det där löser vi. Samåka i buss från Linköping kanske? PMa för mer info.

Lycka till med bussen nu. Går den sönder igen så är det ingen idé att du ringer. Jag har bytt nummer. Och flyttat. Min familj med.

:hihi

Anneli skrev:
Lycka till med bussen nu. Går den sönder igen så är det ingen idé att du ringer. Jag har bytt nummer. Och flyttat. Min familj med. :hihi
Vad bra för då kan jag inte låna ut min lilla blå till dig :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...