Mcnorrs 4-dagars i finland!

sege skrev:
Jag jobbar på saken men jag är så förbaskat sjukt bakis så det går långsamt. Jefla eus lurade i mig en massa sprit igår på båten, mitt huvud hattarrmejjj.

använd irc server fluff.apagnu.se tillvidare då....

//håkan

EDIT: Äre nån som har gjort film från där kan jag "hosta" den...

Tack arrangörerna för en trevlig tillställning som jag uppskattade trots att jag tillbringade en del tid med att meka och jaga lås. Banan är den roligaste som finns och jag hoppas verkligen att det blir samma nästa år!!
Kul också att träffa alla " norrlänningar" igen, fast ni gick och la er lite tidigare än förra året eller också var det att jag var sen till grillen ( efter 24.00)
Stort tack även till Lastu för lånet av hoj så jag fick köra 2 pass första dan när solen sken, nu blir ni väl avundsjuka en Suzuki Gsxr 1000-05 som gått 5 mil, han har is i magen den där Lastu, :Bugar utan honom hade det nog inte blivit några delar som han fixade via kontakter i Finland så att jag kunde köra dag 2, dock efter ett litet minor problem som pyspunka fram.

See you out there!

Gixxer 1000 skrev:
Tack arrangörerna för en trevlig tillställning som jag uppskattade trots att jag tillbringade en del tid med att meka och jaga lås. Banan är den roligaste som finns och jag hoppas verkligen att det blir samma nästa år!!
Kul också att träffa alla " norrlänningar" igen, fast ni gick och la er lite tidigare än förra året eller också var det att jag var sen till grillen ( efter 24.00)
Stort tack även till Lastu för lånet av hoj så jag fick köra 2 pass första dan när solen sken, nu blir ni väl avundsjuka en Suzuki Gsxr 1000-05 som gått 5 mil, han har is i magen den där Lastu, :Bugar utan honom hade det nog inte blivit några delar som han fixade via kontakter i Finland så att jag kunde köra dag 2, dock efter ett litet minor problem som pyspunka fram.

See you out there!

:lol Det var fan fränt när du frågade om någon kunde tjuvkoppla en Gixxer på förarmötet!! Jag tänkte hojta till....men jag tog mitt förnuft till fånga :D man hade ju kunna bli misstagen för att vara TJUV :hihi

Martin Häll?

Martin Häll(tror jag) som fick på Lördag totalhaveri på sin Honda 250 saknade en avdragere för att repa in motor. Var med honom till Virtasalmi på en verkstad varifrån jag skickade honom till Pieksämäki.
Tänkt på honom och funderat om han fick ihop maskinen för söndagsrejs(åkte själv hem söndag morgon)....nån som vet?

VS skrev:
Martin Häll(tror jag) som fick på Lördag totalhaveri på sin Honda 250 saknade en avdragere för att repa in motor. Var med honom till Virtasalmi på en verkstad varifrån jag skickade honom till Pieksämäki.
Tänkt på honom och funderat om han fick ihop maskinen för söndagsrejs(åkte själv hem söndag morgon)....nån som vet?

Nej han fick inte ihop mopeden, men körde med min lite Manligare motorcykel på måndagen.

Du menar väl inte att du kan men inte sa nåt?

Kostet78 skrev:
:lol Det var fan fränt när du frågade om någon kunde tjuvkoppla en Gixxer på förarmötet!! Jag tänkte hojta till....men jag tog mitt förnuft till fånga :D man hade ju kunna bli misstagen för att vara TJUV :hihi

Mr.Jim skrev:
Nej han fick inte ihop mopeden, men körde med min lite Manligare motorcykel på måndagen.

Enl vissa källor :rolleyes: var det en hårsmån från krash första varvet han körde med din hoj :gnissla Det hade ju varit snyggt med en knapp vecka till premiären... :hihi

Gixxer 1000 skrev:

See you out there!

Om intresse finns så se länken nedan
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1396782&postcount=647

Gixxer 1000 skrev:
...
...
Stort tack även till Lastu för lånet av hoj så jag fick köra 2 pass första dan när solen sken, ...
...
...
See you out there!
Jamen vafasen, du ser så pålitlig ut och lovade att köra försiktigt så vad gör man inte för en sporthojare. Tack själv för lån av tältplats osv.

Hoppas vi ses på fler banträffar.

/lastu

Mr.Jim skrev:

oki, tack!......vet du om han fick hjälp i Pieksämäki, men sen klarade inte få ihop motorn?

Snällt av dig att låna honom hojen!

:)
Gixxer 1000 skrev:
Tack för att du frågar, men jag är på Gåsen då, ska lära mig att köra hoj FORT med California superbike school, om det nu är möjligt, kul ska det bli iallafall.

Var på gåsen igår, övernattade i Västerås natten mot onsdag. Slog en tanke när jag snurrade där i stan om man hade fått sig en kaffe på "Gallerian" ? :)

VS skrev:
:)

Var på gåsen igår, övernattade i Västerås natten mot onsdag. Slog en tanke när jag snurrade där i stan om man hade fått sig en kaffe på "Gallerian" ? :)

Självklart ! :tummenupp tyvärr vet jag inte vem du är, var du med till motopark ?eller har vi setts ngn annanstans?

Gixxer 1000 skrev:
Självklart ! :tummenupp tyvärr vet jag inte vem du är, var du med till motopark ?eller har vi setts ngn annanstans?

Jag svarar på denna fråga - och jodå, du har träffat denne man, han var med på motopark.

Vi kom in till stugbyn lite sent efter lite meckande, (måste väl ha varit fredagskvällen?) då träffa vi på bäste herr VS - som då var lite, hmmmm, kanske skulle kunna säga 'inte i sina sinnens fulla bruk'... :fyllisar Han var väldigt pratglad i alla fall.

/lastu

Gixxer 1000 skrev:

Oki! Mina initialer säger väl inte så mycket, men om jag säger att jag bott i Vallby, hjälpte dig nästa dag att hålla i kåpan när du skruvade den på plats samt tog sen ett foto när du skruvade....så tror jag en polett ramlar in?

Fattar inte vad Lastu snackar om????? :)

VS skrev:
Oki! Mina initialer säger väl inte så mycket, men om jag säger att jag bott i Vallby, hjälpte dig nästa dag att hålla i kåpan när du skruvade den på plats samt tog sen ett foto när du skruvade....så tror jag en polett ramlar in?

Fattar inte vad Lastu snackar om????? :)

Då är jag med :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...