Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Hmm.. Dit ska ju jag. Får försöka lösa detta i morgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Victor skrev:Har snurrhuvet Hagster lungnat ner sig nu?
Ok, intressant. Då känner du säkert inte till de förfinade finska koskenkorvaritualerna. Gör iofs inget, vi lär dig. Jag kan redan nu berätta att de inte är riktigt lika stillsamma som en japansk tesittningDon Quixote skrev:Sån, nu ska man till Finland också. Där har jag aldrig varit![]()
eus skrev:Ok såhär är det sagt nu för oss:
sege å Hagster, eus å aci, pvcraketen å Victor
6 pers i 3 bussar
Ni andra, gör som ni själva vill![]()
Men det visste väl för fan inte jagCaffe skrev:Jaha, jag och Robban W tillhör tydligen inte någon av fina herrns bekanta!??Jaja, du kan ta din uppsträckta näsa och dra!
Jag lär ju inte konversera med dig i baren eller hjälpa dig med finskorna!!!![]()
eus skrev:Men det visste väl för fan inte jag![]()
Du som är så viktig kan väl skvallra lite om dina baltic lines med bottenpriser istället?
Angående det där med finskorna så kan du få lite hjälp av mig. Är det du eller jag som är desperat singel?
Caffe skrev:Förra året åkte jag och Victor med Seawind och det funkade ju. Då pyntar man färjebiljett för bilen och i den biljetten så ingår en hytt med 4 bäddar oavsett om man åker natt eller dag. I bilen kan man alltså vara en till fyra pers för samma pris.
Vi hade då bil och släp och fick därmed straffpynta för flera extra-meter.
Hur som helst, inga av deras priser knäcker de 1290:- som kalkylator-Eus räknat fram, inte med den sjyssta rabatten
Utan rabatt så är de nog ett gångbart alternativ?
Båtrackaren i sig är ju ett drög men den flyter och man sov skönt i hytten, ja tänk er själva 9-10h med Victor, man drar täcket över huvudet helt enkelt.
Vore väldigt tacksamt. Ska du själv köra eller?SISU skrev:Jag kan eventuellt ordna billigare.. 600-800 per bil.. t/r.. 4-bädds hytt.. bla bla..
Caffe skrev:Båtrackaren i sig är ju ett drög men den flyter och man sov skönt i hytten, ja tänk er själva 9-10h med Victor, man drar täcket över huvudet helt enkelt.
sege skrev:Jag ska teama med Hagster, känns ju betryggande när han verkar ha nollkoll.![]()
Victor skrev:Du klagade inte då minnsan.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |